Gå til innhold

hvor lenge bør man vente?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble gravid rundt 3 mnd etter hastesnitt, og har nå kommet til uke 31. Har ikke hatt noen komplikasjoner, og ikke fått noen ekstra oppfølging. Har heller ikke merket noen ting i arret... Har ikke fått andre kommentarer fra helsepersonell enn "oi, det gikk jo litt fort".

hei DetblirAugustgutt

jg lurer på siden du ble gravid allerede etter 6 mnd, får du ny keisersnitt, eller sikter du på normal fødsel denne gang?

jg fødte for 5 mnd siden, planlagt keisersnitt pga seteleie, og vil gjerne ha to tette, men kvier meg litt for keisersnitt igjen

Annonse

Hvis ultralydterminen stemmer, så merket jeg at jeg var gravid rundt en uke etter befruktning. Hadde da halsbrann, stikninger i bekkenet og "noe i magen". Følte meg veldig gravid, det var derfor jeg testet...

Jeg merket ikke liv før rundt uke 16 tror jeg.. Har morkaken liggende foran, så den demper jo litt for bevegelser. Fikk mage ganske tidlig, noe jordmor sa var vanlig.

Heisan Ambreen prøver igjen.

Beklager seint svar, men har vært bortreist..

Jeg fødte på vanlig måte etter keisersnittet, og det gikk fint det..Så det behøver ikke bli keisersnitt igjen om barnet ligger med hodet ned og oppfører seg fint;-)

Nå er det nr.3 jeg venter, og her blir det keisersnitt pga seteleie..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...