Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det du som selger vogna eller?

Skrevet

Pen var den iallefall ikke....

Skrevet

Det var temmelig dyrt siden jeg fant den ny på nettet til 350$ fullpris - det er tydeligvis en billigvogn i USA.

Man bør søke på Motobecane Stroller på nettet og lese litt om den før et evt kjøp tror jeg.

??

Skrevet

Ja...helt sikkert noen som importerer og vil tjene noen slanter........ Men undersøk ALLTID først, spesielt når det er ett ukjent merke! Man kan lett bli lurt..

Skrevet

Helt ærlig så synes jeg ikke den vogna ser særlig god ut, den lille bagen med den lille kalesjen. Guttungen hadde vokst ut av den før han ble 4 mnd. Men men hver sin smak. Synes den så litt skrøpelig ut. men kan jo være at det ser bedre ut i virkelig heten.

Skrevet

Svært så mye negativt ddet var her da... Blir litt irritert av at folk skal slenge drit om vogner de aldri har sett eller prøvd :(

Flott å gi beskjed om at prisen kanskje er litt drøy, men om en ikke har erfaring med vogna virker det jo litt useriøst å bare slenge drit... (og for å ha det på det rene - det er ikke jeg som selger vogna, men har solgt vogn før og opplevde at folk som ikke kjente til vogna sa masse negativt om den)

Synes ikke denne var noe styggere enn de fleste andre trehjulinger, og 3300 kr for en duovogn er jo ikke så verst det da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...