Lilje74 Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 Trenger man egentlig voksipose/ lammeskinnspose når man har lammeskinn og dyne + pledd?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 Nei det trenger du ikke. holder i massevis.=o) Men jeg foreslår at hvis du skal velge mellom voksiposen eller lammeskinpose så er det lurt å velge lammeskinpose. da har du god plass til h*n senere. Voksiposen tar veldig stor plass ivogna. nesten ikke plass til ungen.=o)
cielo *to barns mamma* Skrevet 19. juli 2006 #3 Skrevet 19. juli 2006 Jeg spurte jm om dette da jeg var gravid sist og fikk beskjed om at det nei, det holdt ikke i dette landet (fikk barn i oktober). Spurte også svigermor som jobber i barnehage og hun sa at vi måtte ha voksi som svigers da kjøpte til oss. Men med erfaring fra sist så kan ikke jeg skjønne at det ikke skal holde med lammeskinn og dyne og ev pledd, så det har jeg tenkt å bruke denne gangen. Er litt lettere også, syntes voksiposen ble veldig varm selv når det var skikkelig kaldt ute. Men har jo voksipose vi kan gå over til hvis det viser seg vi trenger det da, men det tviler jeg på.
Lilje74 Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2006 Takk for svar begge to! :-) Da venter jeg med å tenke på innkjøp av poser. Er veldig greit å spare utgiften hvis det ikke er nødvendig :-)
Gjest Skrevet 19. juli 2006 #5 Skrevet 19. juli 2006 jeg har kjøpt lammeskinnspose med glidelås som går helt rundt, sånn at man kan ta av overdelen og bruke underdelen som et vanlig lammeskinn. da kan jeg velge om jeg vil bruke lammeskinnsposen i sin helhet eller om jeg vil bruke dyne og teppe over skinnet
mamma mø & kråka Skrevet 19. juli 2006 #6 Skrevet 19. juli 2006 den høres jo helt genial ut, hvor fikk du kjøpt den??
solstråle :) Skrevet 19. juli 2006 #7 Skrevet 19. juli 2006 Lammeskinn og dyne holder lenge Fikk førstemann i oktober, og det var det jeg hadde oppi vogna hans. Han var god og varm på trilleturene våre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå