Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 han lille i magen har di to-tre siste timene vært helt vill i magen. han roer seg liksom ikke. han pleier ikke være så vill. har aldri opplevd. har lest inne her et sted om ai som var til sjekk på sykehuset pga vill baby. men finner ikke den tråden igjen nå:-( er redd bebisen er stresset,det kan umulig være bra???jeg er ikke stresset i kroppen,tatt det helt med ro i hele dag,så det er så rart når den lille er så vill,så lenge.. det pleier jo være endel liv i magen på kvelden,men aldri vært så mye... jeg er i uke 40 nå.... hilsen bekymret gravid jente....
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 Kan kanskje hende h*n gjør seg klar?! Er hodet festet? Kanskje h*n legger seg ned, og det er jo trangt=o) Hvis du er veldig nervøs for at det kan være noe galt, så ring føden. Bedre å ringe 3 ganger for mye enn 1 for lite.
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. juli 2006 #3 Skrevet 19. juli 2006 Innlegget du leter etter var skrevet av Lilliana og prinsessa (Tror det het noe sånt som "Oppdatering fra meg") og ble bla. svart på av meg. Lilliana dro på føden og fikk vite at alt sto bra til med babyen, men jm kalte det ukarakteristisk, for babyen varierte stort i puls. Min baby er generelt veldig aktiv, og så vidt jeg skjønner er det ikke noe farlig, men sjekk det med føden om du er usikker. Du kjenner jo barnet ditt best. Er like langt på vei som deg og kjenner at jeg ikke liker å være den eneste som vet hvordan babyen har det lenger. Nå kan hun godt komme ut og stresse pappaen sin også! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå