Gå til innhold

gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er litt usikker på om jeg skal teste eller ikke, har ikke direkte noen tegn, bortsett fra at jeg føler meg litt "rar" (uro i kroppen, men samtidig trøtt), idag litt vondt i ledd og lemmer :)

 

puppene er litt ømme, og spesielt brystvortene, som er konstant stive, ikke normalt for meg.. :)

.. vet ikke om de også kan bli såre og ømme jeg ved graviditet?

 

er fire dager for seint ute med mensen, og hadde ubeskyttet sex for to og en halv uke siden..

 

Vet ikke om jeg brygger på en forkjølelse eller er gravid, er litt kvalm i bunn også, men det tror jeg nesten bare er fordi jeg går og kjenner etter..

 

Håpløst! Noen gravide som har hatt samme tegn?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann du

 

Tror kanskje du skal ta deg en tur ut og kjøpe en test jeg.. Symptomene kan være på både mens og graviditet, men testene kan tas fra tre dager før forventen mens, så det er bare å teste i morgen tidlig!

 

Gi oss tilbakemelding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kjøpt en test hvis jeg var deg, mange av desse symptomene kan ligne en graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testet negativt.

 

hmm, litt skuffa over det.

klarte ikke vente til morgenurin, så tissa etter å ha sprengdrukket en liter vann.. men nå, fem dager forsinka med mensen, så skulle vel det gitt utslag uansett hvor "tynn" urinen var? testet med en new generation test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, HI igjen.. :)

 

fortsatt ingen tante, fortsatt ømme brystvorter. Og en annen ting, får vondt nederst i magen etter orgasme.. må ligge stille noen minutter før det løsner.. kan det være sånn om man er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja.. får som regel sammtrekninger i livmoren etter orgasme og det kjennes når'n er gravid...

bestill deg en time til lege du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...