Gå til innhold

Hvordan er magen deres? ;o)

Anbefalte innlegg

god kveld girls!!!! er det bare meg eller er det fler som føler at magen blir litt mindre når man sitter? skulle jo tro det var omvendt, men når jeg står så ser den lliksom gravid ut, stram og fin og buler ut ;o) men når jeg sitter blir den liksom litt slappere og ser mer feit ut..... er det bare min mage som er sånn?????

(",)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5670919-hvordan-er-magen-deres-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

he he he :o) morsomt- at magen ramler ut på den ene siden og det blir en liten bul nedenfor magen..... holdt på å le meg i hjel når jeg såg det for meg :-D

men ja min mage er også kjempe stram, noen ganger litt ubehagelig, spes etter at jeg har spist..... arg, det ere så irriternde at den ser så deigete ( for det var akkurat riktig uttrykk mensana) ut når jeg sitter!!!! er jo så mye penere når jeg står, da ser man iallefall at jeg er gravid :o)

jeg har nå kommet i uke 21... og magen min ser ikke gravid ut i det hele tatt... har lagt på meg noen kilo...men ser ikke at jeg er gravid! gleder meg til magen min begynner og se gravid ut... ingen andre som ser at jeg er gravid! men gleder meg til folk begynner og se det... for nå føler jeg meg bare feit!andre som ikke har fått gravid mage enda? blier litt sånn små nærvøs må jeg innrømme... men det er vel kanskje normalt! jeg vet ikke... er mitt første. så har ikke vært igjennom dette før heller..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...