Gå til innhold

Teutonia eller Brio?

Anbefalte innlegg

Hadde tenkt å kjøpe en brukt Brio kombivogn. Helt til vi så den ved siden av en Teutonia Mistral. Teutonia så mye mindre og nettere ut, og veide 3/4 av brio. Noen som har brukt Mistral på nyfødte? Lillegutt kommer i desember, så skal trille en del ute i surt vestlandsvær...

Valget tror jeg står mellom

Brio kombi

Teutonia Mistral

Teutonia Prestige

Er jo så mange vogner, blir helt forvirret. Hadde vært supert med inspill fra noen med erfaring:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5670790-teutonia-eller-brio/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har brio kombi, og er veldig fornøyd med den. Men skulle jeg kjøpt vogn i dag ville jeg gått for teutonia mistral.

Fikk låne en da vogna vår var inne på reperasjon, og ble helt frelst. Dette var i vinter, og guttungen hadde det supert i teutoniavognen. Like lun og god som brio sin.

jeg ville nok valgt Brio til en ny baby... har hatt brio selv men tenker på å bytte til teutonia når vi skal over i sportsvogn... men fjæringa til brio (og simo) er helt vidunderlig, det er nesten umulig og vogge en baby i søvn i teutonia vognene... så jeg ville heller ha kjøpt en brukt brio kombi til å begynne med, og heller byttet etterhvert, men det er nå meg da... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...