Gå til innhold

Quinnyvogn til vinterbarn??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, min venninne har denne vognen. Hun fikk i februar, og har brukt lammeskinnspose i den uten problem. Hun prøvde også sportsdelen med lammeskinnspose(slik med vannavstøtende trekk på) om vinteren og det gikk helt fint det også siden du kan vende vogna mot deg og barnet kan ligge helt flatt. Lammskinnsposen hun har er så stor at barnet ligger godt og beskyttet nedi. Jeg skal ha denne selv, var ikke i tvil, men det er jo en smaks sak og har hørt andre som ikke syns det har fungert som vintervogn. Bagen er som du sier ikke den største, så du må nesten vurdere selv. Ta deg en tur på butikken å se og prøv. Vi forresten anbefale deg lammskinnspose fremfor voksi, men det er kanskje en smaks sak det også;)

Jeg har quinny og ser ikke noe problem med å ha den om vinteren. Har tenkt å bruke skinnpose i, evt saueskinn å ligge på og dundyne over og så vogntrekket over det igjen. Skal da ikke ut å trille uansett om det er 20 minus.... Kjenner andre som har brukt vogna om vinteren, så jeg er ikke i tvil engang. Knallvogn! Må bare tenke lurt. Tror kanskje ikke voksi er det beste å bruke oppi da. Den blir nok stor å klumpete. Men det finnes mange alternativer til å holde knøttet varmt. Saueskinn skal være blant de bedre, det går jeg for. Skal kjøpe meg en som kan brukes med vognseler i sportsvogna senere uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...