Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 I dag tidlig, da jeg lå i senga kjente jeg flere ganger en svak dirring i et ubestemmelig område, klarte ikke finne ut om det var nederst i magen eller i underlivet. Var ikke ondt, bare en merkelig følelse. Varte ei god stund. I svangerskapsboka mi står det noe om å føle en "summende skjede" når hodet har festa seg, men det tror jeg ikke det har hos meg. - er det andre som har kjent noe sånt? Kan det være et begynnende modningstegn?
Sigbeth Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 Kan det ikke være svake fosterbevegelser også?
Lilje74 Skrevet 18. juli 2006 #3 Skrevet 18. juli 2006 Jeg har også kjent noe liknende i det siste, men jeg har ikke klart å bestemme meg for hva jeg tror det kan være... Det er liksom en dirrende rytmisk følelse... i magen et sted...
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #4 Skrevet 18. juli 2006 Nei, tror ikke det er fosterbevegelser, for jeg kjente babyen røre på seg en gang da, og det kjentes helt annerledes ut, mye sterkere, og lengre oppe. Denne følelsen er som en konstant vibrering, og føles kanskje som en summing i skjeden?!?
nasse nøffen Skrevet 18. juli 2006 #5 Skrevet 18. juli 2006 ååååå, det har jeg kjent også se... artig at vi er fler m vibrerende kjede.... he he,,,, akkurat som leamus man har i øyet --- leamus i musa ja.. jo ho..... festlig.... mon tro hva det er?????
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 19. juli 2006 #6 Skrevet 19. juli 2006 Jeg også har hatt det noen ganger.. men jeg er bare 29+6 ..hmm lurer på hva det er jeg og .. er det ingen som vet det ?
Bilba og gutta :) Skrevet 19. juli 2006 #7 Skrevet 19. juli 2006 Er det ikke babyen som hikker da? Det kjennes litt sånn ut... særlig hvis den ligger med hodet ned. Kjennes litt ut som leamus på meg i hvertfall, i hvertfall noen ganger...
nasse nøffen Skrevet 19. juli 2006 #8 Skrevet 19. juli 2006 nei hikkingen tar ikke jeg feil av i allefall... den kjenner jeg rytminsk på utsiden,,,, dette er noe annet se... mer sånn helt forsiktig rask dirring...:=)
GuttemammaX3 Skrevet 19. juli 2006 #9 Skrevet 19. juli 2006 Hvis det bare varer i et par sekunder og går over igjen så leste jeg i et innlegg at det kjennes sånn ut når guttebabyer tisser, lurte selv veldig på hva denne forsiktige vibreringen i magen var... Men forsto på hovedinnlegger at hun kjenner det både i magen og nede i bekkenet, og mer konstant, så da er det nok noe helt annet...
Dailis Skrevet 19. juli 2006 #10 Skrevet 19. juli 2006 Tissingen opplevde jeg når jeg gikk med guttene ja. Men ikke nå. Slik dirring nederst i magen har jeg og hatt innimellom, det synes jeg er plagsomt, tenker leamus jeg da....men aner ikke hva det er.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #11 Skrevet 19. juli 2006 Ikke konstant! Men i noen minutter av gangen, tror ikke babyen tisser så lenge ! :-) Men godt å se at det er flere som kjenner samme, da er det jo helt normalt og sikkert bare kroppen som forbereder seg til fødselen. tenker nå på om det kan være økt blodgjennomstrømming til skjeden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå