Gå til innhold

Noen tanker..ikke for å støte noen

Anbefalte innlegg

Hva gjorde de før i tida når de ønsket å bli gravide, men ikke fikk det til?? Jo, de lot naturen bestemme, og derfori ngen barn. Nå forskes det, undersøkes, utredet og og prøver ut alt mulig..skammelig syns jeg. Dersom man er skapt til ikke å få barn, er det nok en mening med det. Det har jeg innsett etter 23 pp.

Hilsen ei som lar naturen bestemme og derfor aldri blir mor

Fortsetter under...

Vi har prøvd i 16pp og kommer til å fortsette å prøve. Men klarer vi det ikke på egenhånd vil vi helt klart gå til utredning! Det er fordi vi i vår tid har muligheten til å gjøre akkurat det, og ønsket om barn er veldig sterkt! Så vi skal helt klart skaffe hjelp/utredning hvis det er nødvendig!

Hva er egentlig skammelig med det? Tror du ikke folk før i tiden hadde gjort det samme hvis de hadde hatt muligheten? Det tror jeg..

ja du sier noe der..men noen ønsker det veldig og bli mamma og.Nå har jo tiden forandret seg og jeg tror jeg kommer til og gå så langt som prøverør om jeg ikker klarer og få det til på egenhand.Er så glad i barn og kan ikke se for meg livet uten det.Men klart det er forskjellig syn på det og.

Som alt annet i samfunnet har også utviklingen når det gjelder ufrivillig barnløshet kommet langt i vår tid. Vi har prøvd i over 1 år på å bli gravide,og jeg er helt sikker på at vi ønsker å gå videre når det gjelder utredning, og evt prøverør.

Ser at du ikke mener å støte noen, men er allikevel sikker på at dette innelegget er lagt inn for å provosere. Og ja; det klarer du!

Kunne sikkert ha lagt in dette innlegget på ei anna side...eks 1.trimester - så kanskje noen hadde vært enig :-) Litt vanskelig å være enig her inne hvor alle prøver for harde livet :-)

For min egen del har jeg fått to barn, og skal nok leve med det om vi ikke får det til flere ganger - men jeg unner ingen å gå gjennom livet som ufrivillig barnløse...

Annonse

Hvorfor er du her da hvis du aldri skal bli mor? Er en grunn til at denne siden heter: BLI GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tukle med naturen..Hmmm jaja! Hva hvis du blir alvorlig syk en dag da? Skal du ikke få behandlin eller medisiner fordi det er å tukle med naturen? Det er liksom ikke meningen at du skal leve? Nei vett du dette blir for dumt!

kanskje denne personen som la inn innlegget er rimelig fortvilet selv etter 23 pp,men noen må da få mene at det er naturens gang,og ikke vil tukle med den. går jo ikke ann å legge inn innlegg her jo som omhandler temaet uten at noen blir så provoserte. ja det er ikke lett å ikke få det til,men stakkar forumet må da kunne handle om dette og. det er jo et poeng i det hun sier.

holder meg anonym jeg,er jo farlig å si sin mening her inne

Annonse

Til hovedinnlegger!

Jeg tenkte du kunne komme med et oppmuntrende innlegg i steden for å legge ut et sånt negativt innlegg her inne :o) Passer seg ikke her det du skrev! Ble bare så provosert av innlegget ditt som var totalt upassende! Hvem er du til å bestemme at vi skal la naturen gå sin gang? Finnes det hjelpemidler for å bli gravid så vil da jeg bruke dem. Vil vite at jeg har gjort alt jeg kan for å bli gravid ;o)

Det kan jo være en god forsvarsmekanisme for å ikke bli alt for deprimert. Det er vel ikke akkurat uvanlig å få sånne tanker . tenker også på hvor misunnelig vi noen ganger blir når vi ser andre får det vi ønsker oss :-)

Jeg har vært med i en del adopsjonsprosesser - og den gleden man får når man holder et adoptert barn i hendene er nok heller ikke å forakte :-)

Har blitt ordenlig rørt, jeg :-) Og det er jo en løsning man kan velge fremfor å bruke mye av livet til å streve, eller leve uten barn :-)

Enig i det at du må få tenke sånn etter en lang prosess sikkert, men ikke alle her inne har hatt muligheten til å tenke gjenneom dette kanskje, og da føler man seg kanskje både såret og tråkket på fordi man ønsker å prøve noe du tar avstand fra.

.-)

Så flott at du tar det så enkelt da!! Hurra for uvitenheten!!

Vet du, før i tiden gipset de ikke beina på folk som brakk de..

Og ei heller hjalp de folk med koldbrann..

Og ikke fantes det noe særlig emd medesiner heller...

Håper ikke du blir syk en dag og må ha medesiner, det er skammelig det.. å hjelpe noen som er syke..

Snakker om uvitenhet og sårlig moral!

Hold deg heller unna bim du, som er så på topp!

Hilsen ei som har slitt i snart 6 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...