idapusi Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 Hei Så at du bodde i harstad og at vi hadde en del til felles. Jeg bor også i harstad og har termin rundt årsskiftet en gang (har en gutt på to fra før) e 26 år. Hadde vært arti å få kontakt med deg:o) Blir borte et par dager nå men skal sjekke her torsdag kveld. Arti om du svarer!
Love2bemom Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 Heisann!! Så artig da! Noen fra Harstad og greier! Er du fra Harstad eller? Like gammle er vi oxo. Du får ta kontakt på torsdag da:)
Love2bemom Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 Hei Hei...Er innom for å se om du er her i dag... Jeg reiser bort imorgen ettermiddag (blir borte bare i helga) Hadde vært artig å "chatte" litt
idapusi Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2006 hei hei har akk loget på. kom fra sverige nå nettopp ) Har du msn? Lettere å prate der om du vil.......
Love2bemom Skrevet 21. juli 2006 #5 Skrevet 21. juli 2006 De var jeg igjen... Det har jeg vettu... Men vi kan jo ta det etterhvert? Er hjemme nå bare noen timer, før det er avgårde Kåre... Er du fra Harstad?
idapusi Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 21. juli 2006 Hei E egentli fra Lødingen, men som forsvarsbarn har æ å fløtta litt rundt. Har bodd i Harstad i sju år nu. Du får ha en fin helgetur så snakkes vi over helga! Håpe vi klare å være pålogga omtrent samtidig, lettest for mæ etter åtte når æ har lagt junior.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå