Gå til innhold

-og så kan mamma kjøpe is til deg...

Anbefalte innlegg

Var på helsestasjon til kontroll tidligere i dag med en gutt som er litt engstelig når det er nye situasjoner og skumle ting som målebånd, stetoskop, vekt etc.

Uæææ. Vil ikke. Rett og slett redd. Lokking og luring må til, men så sier legen etter ganske kort tid at mamma kan kjøpe is til deg...

Ble litt parkert jeg da altså (og en smule forbanna). Is-ordet var jo sagt allerede, men hjalp "heldigvis" ikke.

Endte jo med at vi må komme igjen, men er det noe jeg vet, så er det at med samme lege kommer det ikke til å gå noe bedre... Personen var riktig nok i turnus, men litt bedre tid bør man jo ta seg med toåringer. Føler nå at jeg må forberede meg på å kommunisere med legen slik at vedkommede kan kommunisere med barnet vårt... :-P Blæh altså!

Fortsetter under...

Hvis ungen er usikker, tror jeg ikke det hjelper så mye med prat. Min lille gutt på 2 var nettopp hos legen etter et fall, og han hadde slått seg i munnen. Legen pratet og pratet, men gutten min ville ikke lukke opp munnen. Enden på visen var at vi måtte på sykehuset. Tror nok sikkert min gutt hadde åpnet munnen hvis legen sa han skulle få is, hehe-

Annonse

Beklager, men jeg skjønner ikke problemet....

Hva var egentlig så galt i at legen sa dette til barnet?

Får ikke gutten lov til å spise is? I så fall synes jeg mer synd på barnet enn på mor som måtte høre på dette....

Her i gården får ikke jenta vår is i tide og utide, men jeg ville ikke reagert slik om legen lovet henne en belønning på min bekostning for å være flink hos legen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...