Marit73 Skrevet 18. juli 2006 #1 Del Skrevet 18. juli 2006 Hei, Ser at du er innom her og støtter folk. Du er en herlig jente!!! Går det bra med deg? Har tenkt på deg og lurt på hvordan det går med deg og den lille i magen Glemmer aldri deg for du var der med trøstende ord når jeg trengte det ved MA i høst. Jeg er fortsatt ikke gravid, men har det bedre enn på lenge. Er travelt opptatt hele tiden slik at jeg ikke blir sittende å tenke, selv om tankene på å få en baby er der hele tiden Skal begynne med prøverør til høsten så jeg har noe å se fram til. Det er håp i hengende snøre. Håper kanskje at det kan gå bra når jeg får slappe av med min kjære i sommer. Skal til syden i august så da skjer det Håper alt er bra med deg. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5670137-eliasmams/
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 19. juli 2006 #2 Del Skrevet 19. juli 2006 Heisann kjære Marit73! Du er nå ei herlig jente du å, som tenker på meg og til og med husker på meg ved å spørre åssen jeg har det - tusen hjertelig takk for det *rødme* Så godt at du klarer deg så bra, til tross for at ikke lykke er helt komplett enda. Men bare vent - for snille jenter ordner det seg bestandig - det er jeg overbevist om! Det blir spennende for dere til høsten da, når dere skal i gang med prøverør! Jeg gleder meg til å følge deg da - håper jeg får tid tilå innom her innimellom å sjekke åssen det går med deg, selv om jeg da er tobarnsmor! Men for alt vi vet, så sitter spiren deres allerede i august da??? Du skal se du er gravid før jeg får denne lille prinsessa vår ut av magen min =) Jeg er i storform! Er så glad for det. Er jo varmt, og jeg begynner å bli tung og svær nå, men varmen til tross, det går utrolig bra. Nesten ikke plaget med noe annet enn halsbrann - heldigvis. Er i uke 35 nå, og har bare 40 dager igjen til termin - regnes som høygravid fra og med i dag!!! Snålt å tenke på egentlig, at det snart er et år siden min MA. 25. august hadde jeg utskrapning, og det er mensterminen min med denne lille prinsessa. Er jo litt halv-komisk egentlig. Men tiden til tross...den lille spiren vi mistet vil alltid ha en spesiell plass inni hjertet mitt - og h*n kommer aldri til å bli glemt, for å si det sånn. Slik er det bare... Jeg vil ønske deg alle mulig lykke og hell den kommende tiden, og kan ikke vente til jeg ser innleget om at det endelig har klaffet for dere!!! Masse god tur til syden - nyt dagene og kjæresten alt du kan. Snart er det deres tur til å oppleve mirrakelet det er å bli foreldre - det er jeg overbevist om =) Masse klemmer til deg fra meg =D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5670137-eliasmams/#findComment-5674281
Marit73 Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 19. juli 2006 Takker så mye Tiden går fort så jeg er vel igang med prøverør før jeg aner det... Neste måned er det ett år siden jeg var gravid for første gang - litt rart å tenke på egentlig... De sa på sykehuset at det er en fordel at jeg har vært gravid så jeg er veldig positiv. I dag var jeg å passet to smårollinger til venninner av meg og har kost meg masse Er trøtt å sliten så eg må si det tar på å springe etter de hele tiden Er så glad jeg koser meg sammen med de og ikke klarer å være sammen med barn. Vet det er mange som sliter med det så jeg er vel ¨heldig på det området. Må innrømme jeg har vært inn på 2. trimester og lest litt hvordan det gikk med deg - var så spent... Ville ikke svare på det siden dokke hadde en litt privat skravletråd. Sorry, men jeg måtte bare lese litt å se at alt var bra med deg. Lykke til videre iallefall. Du fortjener det beste!!! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5670137-eliasmams/#findComment-5678570
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 20. juli 2006 #4 Del Skrevet 20. juli 2006 Du er så søt =) Artig å lese at du har vært nysgjerrig på åssen det gikk med meg! Bare koselig det! Kos deg med din kjære i sommer - og nyt livet =) Klemmer, Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5670137-eliasmams/#findComment-5681437
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå