Gå til innhold

hva tror dere,noen med lignenede opplevelse?


m@mmami@ venter nr 2

Anbefalte innlegg

forrige pp testet jeg 3 dager før ikm,svakt positiv qr test. fikk en rar mens som varte i 2 dager derettter brunlig utflod. testet negativt etter dette og trodde ikke jg var gravid. denne måneden kom ikke mensen og jeg testet kjempepositivt....

 

aner ikke hva jeg skal tro jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm..

 

Forst og fremst tenker jeg at du er gravid! Gratulerer!

 

Det er vanskelig a si noe om naar du ble gravid da selvfolgelig.

Kan vare sist gang at det var en graviditet (husker ikke ordet for det) men det endte opp med en vanlig mensen.. altsaa ikke en reell graviditet engang. (sikkert noen som vet ordet for det..) Dette pga den positive testen din. Kan jo vare en forsinket egglosning du hadde pga den rare blodningen, men jeg skjonner ikke hvorfor testen skulle bli positiv da.

 

Tror iallefall at det er egglosningen etter dette at du ble gravid.

Kontakt legen din, forhaapentligvis sender de deg paa tidlig UL for aa fastslaa termin.

 

Kloenete svar, men, men.. Gratulerer ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å være noen slags ekspert så synes jeg det høres ut som om du er gravid uansett jeg!! :o) Spørsmålet er jo om du er en mpned eller to måneder på vei... Bestill deg time til legen uansett, forklar på telefonen situasjonen så kan de gjøre klar ultralydapparatet til du kommer, så finner du ut hvor langt du er på vei!

 

Gratulerer så masse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstra mi opplevde akkurat d samme. å hun var iallefall gravid :-).

Vet ikke hva som gjør at du ikke fikk positivt resultat. kan jo ha vert testen!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er gravid nå da det slo hvertfall ut kjempepositivt på testen,skal til legen på torsdag. jeg lurer på om jeg er 1 eller 2 måneder på vei.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!!

Jeg er i uke 6 og der står det:

"En graviditetstest behøver ikke nødvendigvis å slå ut ennå. Det er beste er å bruke morgen urinen for der er konsentrasjonen av HCG hormonet størst. "

 

Leste et annet sted at den ikke behøvde å slå ut før uke 7... så det er kanskje ikke så rart allikevel... Var alle testene morgen urin?

 

Ellers kan testene slå ut positive før ikm, og egget forsvinner ut allikevel og du kan ha blitt gravid på siste EL....

 

Dette får du nok svar på ved din første UL, da ser de hvor langt du er på vei! Uansett gratulerer og lykke til med spira!

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En blødning etter at man har blitt gravid er jo ikke uvanlig det heller, så trenger ikke være noe galt med den testen som slo ut positiv, er jo mer sannsynlig at det var noe feil med den som slo ut negativ! :o)

Tester tar ofte feil å viser negativ når tilfellet er motsatt, men positiv kan den kun vise hvis det er hcg hormon i kroppen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for svar.ikke lett å forstå seg på. får uansett vite det på ul,men jag kan vel heller ikke være den eneste som har opplevd det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...