Gizom81 Skrevet 18. juli 2006 #1 Del Skrevet 18. juli 2006 Heisann alle dere som er så heldige å fåt se spira deres! Jeg har et spørsmål i denne forbindelse. Ble UL utført hos legen, hos gynekologen eller hos jordmor? Ble dere henvist fra legen? Var det utstyr hos legen, jordmor eller gynekologen? Lang ventetid? Var det privat eller offentlig? Setter stor pris på alle svar!!! Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
090207:) Skrevet 18. juli 2006 #2 Del Skrevet 18. juli 2006 Hei:) Vet ikke om det er likt over alt, men det er i utgangspunktet legen som bestiller UL for deg. Men dersom du går til gyn kan du bestille der selv. Det gjorde jeg forrige gang og denne gangen.Får vel en gang gratis også betaler jeg 50 kr pr gang etter det- hvis jeg vil flere ganger.. Skal i aug og da er jeg vel rundt ca 15 uker tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gizom81 Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 18. juli 2006 Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #4 Del Skrevet 18. juli 2006 Æ fikk time gjennom lægen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Aimee- Skrevet 18. juli 2006 #5 Del Skrevet 18. juli 2006 På gyn.pol på sykehuset. Henvisning fra legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gizom81 Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 19. juli 2006 Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå