Gå til innhold

Dere som har vært på utredning...

Anbefalte innlegg

Jeg har nemlig tenk å ta en tur til legen om ikke så lenge..Og det jeg lurer på, er det sånn at når man ringer å bestiller time, at de spør hva det gjelder? Kjenner en som sitter på kontoret der hvor jeg går nemlig, og har ikke lyst at hun skal få vite hva vi jobber med liksom.. :-)

Dette er vel kanskje forskjellig om de gjør det..

Og på en måte så tror jeg også at det kan være litt vanskelig å snakke med legen min om dette.. Føler at dette er litt vanskelig å snakke om.. Eller hvordan synes dere at det har vært?

Fortsetter under...

Enig med anonym over her :o)

Jeg hadde ikke planer om å si til legen at vi prøvde, var bare inne til vanlig sjekk. Også sa jeg at jeg hadde sluttet på p-pillen for så og så lenge siden. Da foreslo han at jeg skulle ta noen prøver og henviste samboer til spermanalyse :o)

Så, si det du!

Lykke til!!

Annonse

I resepsjonen så har de ingenting med hva du skal inne til legen. jeg har i alle fall aldri opplevd å bli spurt om hvorfor jeg skal til legen....

og når jeg kom inn til legen så sa jeg at vi prøver å bli gravid og la frem hele storyen min....

Skjønner at det kan være vanskelig å prate om men du skal vite at det er mange som går til legen med fertilproblemer og de er veldig proffe til å håndtere det altså. Bare si at du er bekymret om hvorfor du ikek bli gravid og at du ønsker å gjennomføre en sjekk og noen tester for å evt finne ut hvorfor.

Ønsker deg lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...