Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #1 Del Skrevet 18. juli 2006 ikke har noen symptomer??? Er i uke 8 og har ikke hatt noen andre symptomer enn litt ømme pupper de 2 siste ukene er så redd for den lille.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #2 Del Skrevet 19. juli 2006 jeg også. kjenner absolutt ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. juli 2006 #3 Del Skrevet 19. juli 2006 jeg er i tolvte uke (11+noen dager) og har null symptomer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaJW Skrevet 19. juli 2006 #4 Del Skrevet 19. juli 2006 jeg er å i uke (11+noen dager ..trir det er 3 dager ) har heller ikke så mange symptomer lengre men jeg vet at alt er velt å bra med den lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 19. juli 2006 #5 Del Skrevet 19. juli 2006 Ingen symptomer annet en trøtt (8+2), men det kan jo være fordi det er sommer og varmt osv. Gleder meg til legebesøk neste uke, håper hun hører etter hjerteslag eller vi bestiller UL eller noe. Er også redd for at det ikke er liv der, men det tror jeg er normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 19. juli 2006 #6 Del Skrevet 19. juli 2006 Kjenner ikke stort jeg heller nei! er 7+1 i dag.. Er litt trøtt, men det kan jeg blir ellers også egentlig.. Skal på ul i morgen og gruer meg som et helvete!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorT-3gutter Skrevet 19. juli 2006 #7 Del Skrevet 19. juli 2006 Alt er nok somd det skal være, men du må ikke ha forhåpninger om å få høre hjertelyd så tidlig. Man bruker ikke å prøve på dette før ute i 2. trimester. Min forrige jordmor sjekket ikke før i uke 14. Vær glad for at dere er i fin form, symptomer og bevegelser kommer etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 19. juli 2006 #8 Del Skrevet 19. juli 2006 Det går sikkert kjempefint, også er du så glad og letta etterpå! :-) *krysse fingre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smaily på Sørlandet Skrevet 19. juli 2006 #9 Del Skrevet 19. juli 2006 Heisann, helt normalt det! Du er bare heldig som ikke er kvalm, og har kun ømme bryster. Nyt det heller! Ikke bekymre deg i det hele tatt. Jeg er 5 uker på vei med store hemorrider - så vær glad du slipper andre symptomer :-) Lykke til da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå