Gå til innhold

Mamma 5, jeg trenger råd!! :-)

Anbefalte innlegg

Hjelp!

Ble ferdig med 6 års utdanning i november, men har ennå ikke fått meg jobb... Har nå fått vite at jeg har kommet inn på journalistutdanning... Om jeg ikke får meg jobb snart, vurderer jeg på å begynne, sjønner du. Men jeg vil jo helst jobbe da vuttu...

Tror du det er en jobb i sikte for meg? er født i april 78... Dilemma her nå...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5669370-mamma-5-jeg-trenger-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei,eg får opp ja på at d e ein jobb i sikte å at d ligge forandringer rundt deg men får og opp at d virke som om du e veldig i tvil på ka du helst vil men her e d viktig at du følge mage følelsen din altså :) kansje tenka litt på ka du brenne mest for??? ligge positive kort rundt deg å d virke som om du har ein enorme styrke å et godt pågangsmot..får opp barn rundt deg og eg,har du d??

Ja, tenker så det knaker jeg nå! Har veldig lyst på en jobb jeg har søkt på, en dr.gradsstilling... Ser du hvilken type jobb som venter på meg, og er den relevant i forhold til utanninga mi?

Jeg har en sønn jeg, på 2 år... :-). Prøver ikke på flere akkurat nå, usikker på ekteskapet også, skjønner du. Ser du flere barn på meg, eller var det sønnen min du så?

Vanskelig dette med magefølelse, redd for å føle feil, hehe.

fekk opp graviditet på deg i februar/mars 2007 men,d e jo opp te deg sjøl egentlig..nei eg får isje någe svar på ka jobb d eventuelt e..ligge litt fjernt rundt meg men,nå e eg i grunnen ganske trøtte og,har vært innpå her leeeeeeeeeeeenge i dag....men ja d e vanskeligt d der me magefølelsen og men gjør d du føle e rett for deg,d e nok d du seire på :) ønske deg masse lykke te.

Ja, jøss, skjønner du blir sliten ja!! Utrolig snilt av deg å svare på så mange spørsmål, du er til hjelp for veldig mange!

Skal ikke mase mer på deg jeg, skal fortsette å gruble for meg selv.

Tusen takk skal du ha for at du tok deg tid!

Lykke til med alt ditt fremover du også!

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...