Gå til innhold

Iselin79 gravid med mirakel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare si fra at jeg ikke fikk noe ny termin idag, skal tilbake på ny UL 1.august. Men antageligvis leder du, regner med å bli satt fram til rundt 10/15. januar. Noe som faktisk er HELT ok for meg, da slipper jeg alle de sinsssykt irriterende kommentarene på "ja du må sørge for å knipe igjen så dt ikke blir romjulsbarn, stakkar unge!!!"... hehe.... dessuten kan jeg og mamma planlegge og feire jul med pinnekjøtt, ribbe, steik, julebakst og gløgg og alt som hører til uten å renne ned dørene til føden i hytt og pine :)

Jeg skal holde deg oppdatert!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kusina mi er født FØR midnatt på nyttårsaften, tanta mi hadde termin 13. januar...

Så du kan få de kommentarene fordet :P

Skrevet

hehe joda det er sant :) men jeg er glad til jeg, det er mye større sjanse for teite kommentarer med en 2.januar-termin!

Skrevet

Ja, du får de kommentarene du også ja...hehe, me 2... "Håper barnet ikke kommer før nyttår da" og sånne ting... Men jeg håper det jeg også. Det er jo bedre å ha januar barn, i stedet for en som alltid er yngst. Er selv født i september, så jeg vet hvordan det føles at nesten alle er eldre...hehehe..:)

Men en ting er sikker for vår del, vi kommer til å sitte der runde som julegriser på julaften iallefall...HAHAHAHA.....

Regner også med at jeg blir satt tilbake noen dager, men i følge strl og sånn, så tror jeg det er nogenlunde rett...:)

I dag har vi kjøpt første "store" tingen til baby... Sete til bil... Ååhh, jeg hadde så lyst å kjøpe vogn og hele pakka nå jeg...herregud, snakk om å få blod på tann...:P

Dere har vel det meste fra før dere om dere får en jente til... Men skulle dere ha ny vogn?

Skrevet

hehe, sant nok ka-ping.

Jeg har termin 13. januar, og er noen som har nevnt det allerede. Ikke mange da..

Bestevenninna mi sa bare "å så heldig du er som er høygravid til jul, da! Da får du sikkert masse babygaver til jul også. Du får det iallfall fra meg!"

hihi

Skrevet

Vel - jeg er novemberbarn og har aldri syntes det var noe problem å være yngst hele tida. Men det kan være fordi jeg alltid har vært rask til å lære og var av de smarteste i klassen uansett. Nå er det jo bare gøy, jeg er yngre enn de fleste vennene mine, hihihi... jeg er 26 godt over et halvår lenger enn venninna mi fra samme klasse :)

jeg ka sitte rund som en gris i jula ja, det eneste jeg ser kan bli et problem er at på slutten av svangerskapet er det litt opptatt med plassen i magen, så uasnett hvor sulten man er så får man bare ned en minimal porsjon. Men så blir man sulten igjen etter fem minutter da hehehehe :)

Skrevet

sambo er novemberbarn, og han syns det var kjipt å være sist i kompisgjengen som ble 18 og 20, for eksempel...

Kommer jo an på vennene dine også, hvordan det er å være født sent på året.

Jeg er født i september, men bestevenninna mi er født i oktober, så var aldri noe problem for meg.

Skrevet

Moren min fikk jo "kjeft" av farmoren min, fordi jeg var født så sent på året...haha... Men jeg husker bare det at alle kunne gå på diskotek som i kalte det da, og ikke jeg, for jeg var ikke gammel nok. Og sånne ting...:) Nå er jeg eldre enn de jentene jeg vanker mest med, så har tatt det igjen nå...hehe..:)

Ja, men det er likegreit at man ikke orker så mye av den derre julematen da, den er jo så feit alikevel. Blir jo mett nesten bare av å lukte på ribba...:) Men det er godt da. Nyttårsaften blir rimelig rolig i år tror jeg også...;) ;) Blir ikke flatfyll akkurat, men det er likegreit

Var på fest i helgen, og da merket jeg at jeg ikke savner den drikkinga... akkurat der og da, da alle er go i farta, skulle man ønske at man kunne ta en drink,men vet du, på vei hjem, og ikke minst dagen derpå, tenker jeg sånn at jeg er så GLAD jeg slipper det der egentlig..:)

Skrevet

Skjønner at det er mange meninger på om unger børfødes før eller etter nyttår... det irriterende for meg er at jeg ikke gidder å høre folk mase om det hele tida. Ungen kommer når den vil komme. Ganske enkelt :) Jeg har antageligvis termin ca 10.januar, og det er like stor sammsynlighet for at knøttet kommer i romjula som i slutten av januar skal en se på statistikken :) Jeg friker bare av alle som tror de har rett og krav til å trykke meningene sine oppi meg bare fordi jeg har mage. Jeg erikke offentlig eiendom bare fori jeg er på tjukken!!!!!!!!

pjuh, der var det ute av systemet gitt :) hihi...

savner overhodet ikke drikkinga forøvrig. Har funnt et alkoholfritt øl som smaker kjempegodt (Munkholm Asia), så jeg har det jeg trenger foreløig : Og dagen derpå savner jeg det DEFINITIVT ikke :)

Skrevet

Ja, det er litt enoying... Håper bare jeg får en "grei" fødsel jeg, uten alvorligheter, så kan mini komme når den vil..:) Før eller etter nyttår...

Jeg kom visst før tiden sier moren min, vet ikke om det er som mor som datter opplegg.. Jeg var sååå stolt over å være gravid i dag, fløy rundt på det kjøpesenteret med det bil setet jeg har kjøpt til mini...haha....Har også tatt megselv i å gni meg litt ektra på magen i offentlighet, sånn at folk skal skjønnte at jeg er gravid og ikke feit...lol...

Skrevet

hihi... jeg tar meg visst og på magen, men det er ubevisst... gubben gjør meg oppmerksom på det innimellom, jeg står og smiler og gnir meg på magen....

har ikke kjøpt noe til knøttet enda, bortsett fra den søte lille bodyen jeg kjøpte idag rett etter ul :) "i'm a girl" står det på den... hehe det får i satse på ihvert fall, hvis jeg får kontrabeskjed etter neste ul så får Hanne15 få den, hun har fått ganske klare beskjder på at hun venter jente. Men åååh jeg gleder meg sånn til å kjøpe vogn! Det blir så gøy! Skal prøve å drive litt research mens jeg enda bor her i byen. Skal ikke kjøpe stort annet enn vogna denne gangen, vi har det meste fra forrige knøtt. Så da må jeg gjøre noe utav det hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...