Gå til innhold

August: lagt ut melding på 3. trimester


Lilje74

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia Lilje74 :)

 

Jeg har 32 dager til termin i dag og er sliten, sliten og sliten .

Har vært på stranda hele dagen med ungene og det gikk vel heller greit og bedre enn jeg hadde trodd.

Nå skal jeg til legen i morgen etter et lite Bimtreff og *håperhåperhåper* at jeg er bare litt moden. Spurte sist om jeg kunne få en underlivs undersøkelse denne gang. Så det får jeg.

Ellers har jeg masse vanni kroppen, beina er sylter hver kveld og til disse 2 styltene har jeg 5 små pølsesnabber som står rett ut.

Ble her om dagen møklei av å være gravid, og siden det er første gang jeg klager sier jeg det til alle som spør og pakker INGENTING inn. hehe.

Puppene lekker og klør, vondt i rævbeinet og bekkenet,veldig segen, men ellers bare bra =)

 

Vennlig hilsen Siv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mnd til termin i morra :-) Men : sliten og lei. Føler meg veldig klar for å møte gutten vår nå. Storesøstra kom nesten 3 uker før terminen, så jeg er spent denne gangen. Formen er variabel, mest opplagt om kveldene. Har bekkenløsning og anfall av hjertebank, hvor hjertet løper løpsk, og jeg bare må sitte eller ligge for å ikke svime av. Legen sier det er hormonelt, har ikke noe høyt blodtrykk. - Pluss halsbrann og treg mage. :-) Ikke bare-bare å være gravid!!!

Ellers så vasker vi babytøy, og bagen har jeg så smått begynt å pakke.

Det nærmer seg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 dager til tremin. ble sykemeldt for en uke siden da lille Liam mente mamma måtte ta det med ro. hjerte frek. var på 172-180. litt varierende, og det var jo litt høyt mente legen. ( sier ikke meg noe) skulle da kanskje på sykehuset for en sjekk, men dagen etter var det bedre så det slapp jeg jo. ( jeg som hadde håpet på ultralyd) men er selfølgelig glad for at liam har det bedre, han vet å si i fra. måtte til jordmor et par ganger til for å sjekke at det holdt seg på normalen som er på rundt 140 nå.

Ellers er det fryktelig varmt, skal jo egentlig ikke klage men det er så slitsomt, ligger å vrir meg om natten med vifte på, som selfølgelig min samboer blir gal av...bare så synd for han at mine behov står litt strekere akkuratt nå.. ellers er han kjempe søt, må liksom ta på magen hele tiden å da storkoser jeg meg. han er like engasjert som meg til å kjøpe inn utstyr til liam. han elsker også å ligge intil magen min om kvelden å kjenne de livlige sparkene. liver er jo herlig dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...