Gå til innhold

September: lagt ut melding på 3. trimester


Lilje74

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg så tråden din på 3. trimester, men kan kanskje svare her, for å få opp aktiviteten litt:)

 

Jeg har 46 dager igjen, og teller dager til vi får møte den lille gutten vår. Bortsett fra at jeg verker litt i bekkenet om jeg er alt for aktiv en dag, og merker at jeg blir litt fortere sliten enn jeg ble før graviditeten, så har jeg det kjempefint (*bank i bordet*)

 

Sover hele natta, ikke plaget med press på blæra, magen er visst veldig liten til å være så langt på vei, så jeg har ikke praktiske problemer pga magen som kommer i veien, og bruker samme dongeribukser som da jeg ble gravid, selv om de er litt strammere i livet nå da, og må dras et par cm lengre ned foran:)

 

Koser meg med klargjøring av vogge og vogn og alt annet som hører med, har sydd babyteppe som jeg ble veldig fornøyd med og strikka bittesmå, lyseblå sokker i babygarn... Ruger og bygger rede, og gleder meg masse sammen med mannen min...

 

Blir spennende å følge dere med termin samtidig den siste tiden frem mot fødsel, lykke til med innspurten alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med svar her inne også selvsagt :-) Det er en del som har svart inne på august-terminklubben også for de som er interessert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

Jeg passer iallefall ikke i klærne fra før jeg ble gravid.... Har ikke lagt på meg så sinnsykt mye, men magen er ganske så stor.... Må vell innrømme at jeg ser høygravid ut nå... men det fortsatt nesten tre uker til jeg kan smukke meg med den tittelen..

 

Ellers er formen ok. Jobber fortsatt fullt, men sliter litt med ryggen nå. Sitter foran pc'en hele jobbdagen, og det er ikke topp for ryggen. Begynner å få vondt i korsryggen og nedover på hver side av rompa... Litt nervøs for at det kan være noe sånn bekkengreier... Trodde jeg skulle unna det... Men får se hvordan det utvikler seg.

 

Litt halsbrann, men etter at jeg kuttet ut alt med ketchup er det mye bedre:)

 

Sover mindre på natta. Må opp og tisse to-tre ganger, men sovner stort sett fort igjen. Litt vann i kroppen, men ikke mye ennå.

 

Så alt i alt er formen bra:) Noen småplager har jeg, men det er ikke verre enn at det kan leves med, og noe skal en vell ha når en er gravid:)

 

Har ikke kjøpt noe til babyen ennå... Så har mye av det kjekke igjen. Føler nesten det begynner å haste nå:)

 

Lykke til alle andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er av de heldige! Jeg er 100 % sykemeldt pga bekkenløsning og kynnere som gjør vondt. Lagt på meg 12 kg og blir andpusten bare av å stå oppreist. Sliter med halsbrann, kramper i legg og fot om natten og i tillegg liten blærekapasitet.... Synes det er lenge igjen.. Siste ul viste at det var nok et stort barn, så da blir det kanskje bare sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...