Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 ti dager til termin og har ett sindykt sukkersug... Er det bare meg eller? har liksom ikke plass til store måltider som middag og sånt-men is og godteri...kan vel ikke være helt sunt dette?
mumi og lille Eirik :-) Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 Uff kjenner meg igjen ja hi hi...har 13 dg igjen og tenker ikke på annet,spes om kvelden. Har heldigvis ikke tilgang til for mye slikt i huset,men suget er der og noen ganger MÅ mannen i bilen og skaffe noe digg. Kanskje vi trenger masse energi i kroppen nå fremover,vi får trøste oss med det he he
mumu Skrevet 18. juli 2006 #3 Skrevet 18. juli 2006 Også ti daga til termin her..og godtesjuk! trur det stemmer det her med at vi treng ekstra energi nu utover:)Og ja gubben må ut på godteritokt innimellom ja!!!
Sigbeth Skrevet 18. juli 2006 #4 Skrevet 18. juli 2006 spiser noe søtt hver dag, og får alltid dårlig samvittighet.... Spesielt is går det mye av her i huset. men prøver å trøste meg med at jeg ikke er blant de verste - ser for meg at noen bare dytter inn med alt mulig hele tiden....(?)
m@mm@06 Skrevet 18. juli 2006 #5 Skrevet 18. juli 2006 Ikke bare meg ser jeg;) Har vært godtesjuk hele svangerskapet, og har nå bare 12 dager igjen til termin:) Har hatt spesiellt dilla på sjokolade og is,og det verste er at når jeg først begynner vil jeg bare ha mer;) Får dårlig samvittighet når jeg har spist dette da... Men har prøvd å holde meg på matta og redusere inntaket- veldig vanskelig må jeg bare si;) Blir litt mer godtespising nå i slutten, men det kan vel ikke skade så veldig?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #6 Skrevet 18. juli 2006 ja og nu når men e lei av og vente og bare vil bli færdig..Blir litt mye is og godteri ja:)Får jo selfølgelig dårlig samvittighet men nu e det jo ikke sånn at man sitter på baken og bare spiser heller:)
August '06 Skrevet 19. juli 2006 #7 Skrevet 19. juli 2006 19 dager til termin nå, og i det siste har godtesuget bare kommet kastende på meg! Tidligere i svangerskapet har jeg ikke hatt noe spesielt lyst på snop i det hele tatt, men nå tar det helt av. Er mye plaget av halsbrann, så føler meg bedre hvis jeg stapper noe i gapet. Mannen min er toppidrettsutøver og veldig nøye på hva vi spiser, så jeg spiser litt i smug. Blir litt sur over at han skal gi meg dårlig samvittighet. Han aner jo ikke hvordan det er å vagge rundt som en hval.
GuttemammaX3 Skrevet 19. juli 2006 #8 Skrevet 19. juli 2006 Vi fortjener å kose oss med det vi har lyst på faktisk veldig kort tidsperiode det er snakk om før babyen er ute, og amming gjør at kostholdet uansett må være sunt og variert... I tillegg er jo amming en god slankekur, så sammen med turer med vogn og all energien vi ellers kommer til å bruke på den lille babyen kan det vel ikke ha noe så si om vi koser oss litt på slutten:)
Ninn (har født:) Skrevet 19. juli 2006 #9 Skrevet 19. juli 2006 Vel, jeg har 6 uker til termin og har veeldig lyst på søte ting, som is, sjokolade, godteri, kake nam nam, jeg må virkelig stålsette meg for å ikke spise for mye av det:) Det rare er at jeg aldri før har vært så kjempeglad i søte ting, men etter jeg ble gravid har matlysten vært enorm og spesielt etter søte ting dessverre.
Det ble en Augustgutt:-) Skrevet 19. juli 2006 #10 Skrevet 19. juli 2006 Jeg er ekstremt godtesjuk for tida, men må ligge unna det søte pga sukker i de to siste urinprøvene...muligens sv.skapsdiabetes..vrææææææææææææælllll...
en liten en Skrevet 19. juli 2006 #11 Skrevet 19. juli 2006 så fint at det er mange andre som også har det sånn! prøver å begrense meg, men mååå ha noe søtt (sjokolade!!) hver dag. har heller ikke så lyst på annen mat. går opp mange kilo men det synes ikke, bare magen som er stor. og det er tre uker igjen bare, så den skal være stor nå. jordmor sier den er helt vanlig og ikke spesielt stor, så da prøver jeg å ikke bekymre meg. men må nok ta med sammen etter fødsel, ja.. kan ikke fortsette å spise godter hele tiden, det er jo ikke sunt.
Tinky82 Skrevet 19. juli 2006 #12 Skrevet 19. juli 2006 *fnis* Måtte bare le litt og fortelle dere at jeg ble godtesyk av å lese dette innlegget, så nå tok jeg fram smågodtet... Kos dere damer! Dette fortjener vi. Ha en fin kveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå