Har en herlig gutt:) Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 åssen går det egentlig ann å leve med meg om dagen.. er 11 uker på vei nå, kutta ned fra 20 til 5 når jeg fant ut jeg var gravid og nå fra fem til tre og de siste 3 dagene er jeg på 0, det som plager meg mest er humøret mitt... jeg blir jo farlig sint.. sleit litt med det før jeg kutta ut røyken og sikkert pga hormoner men nå er det så ille at jeg omtrent ikke orker meg selv... krangler mye med kjæresten og gråter mye, og får da enda mer lyst på røyk igjen! tenk så latterlig at den domme papirpinnen kan styre kroppen sånd:(
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 Hei! Eg kjenne meg så godt igjen!!! Slutta den dagen eg fekk positiv test, og er så full av hormonar at fy!! Mannen min er heldigvis super, men likevel....eg grin nesten kvar dag (alltid eit eller anna eg overreagerer på med sinne eller at eg er lei meg), og er til tider veldig røykesjuk. Men det eg vil seie er at eg er rimeleg sikker på at hormonane ikkje blir betre om vi røyker. Og suget går gradivs over. Eg skal ikkje seie at det er vekke, for eg har endå dagar der eg har lyst på røyk heile dagen og det er rett og slett heilt j... MEN det blir lenger og lenger mellom dei dagane, så dette klarar du også!!! Eg røykte masse når eg vart gravid (ca 20 for dag) og gjekk rett til 0. Så dette greier du som berre det!! Hormonane er der uansett - jordmora seier dei ofte gir seg etterkvart, så eg ventar kvar dag på det...begynner på veke 20 i morgon. Men men. Lykke til med røykeslutt og hyperaktive hormonar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå