Gå til innhold

Trenger HJELP!!!! Lillejenta på 5 mnd fikk to vaksiner i dag, og nå har hun fryktelig vond i magen sin :-(

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om det er noen sammenheng med vaksinene, men hun har masse luft i magen, promper og prøver å rape, og hun har kjempevondt. Griner så fælt at jeg nesten griner også :-(

Noen som har noen gode råd mot luft i magen??? Vet ikke hva jeg skal gjøre, er helt fortvilet.

Fortsetter under...

Du kan også prøve å "trekke"/ bøye knærne hennes opp mot magen når hun ligger på ryggen. Det hjelp vår snupp når hun plagdes som værst.

Ellers er d kos og lett massasje som har hjulpet her og.

Masse lykke til, det er så grusomt når de har d ondt...

Klem fra

Hei!!

Du kan prøve med litt sukkervann,det hjalp min sønn da han hadde kjempe mageknip.Da roer hun seg veldig og,sukkervann har en litt bedøvende effekt.Jeg la sønnen min på magen etter det,og da kom den prompen og en super rap.Håper det funker

det er 1 dl vann(kokt) og 2-3 spiseskjeer med sukker.Vent til det er lunket..Gi litt med et par timers mellomrom.Kan bli litt søvnig av det. Jeg har gitt med teskje eller sånn sprøyte.Så sprøyter du bare litt inn i munnviken.Barn liker sukkervann,så skal gå fort ned ja:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...