Gå til innhold

Matlyst


wonki

Anbefalte innlegg

er nå 9 uker på vei. er egentlig i god form, men blir så fortvilet over at jeg ikke har den store matlysten. er ikke kvalm, men når middagen kommer på bordet sliter jeg med å få den ned. og så jeg som er ekstremt opptatt av å spiser riktig og sunt..... ikke noe særlig

 

noe som skjønner hva jeg mener. vil vel egentlig bare har litt sympati:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner akkurat hva du mener, og du har all min sympati.

 

Jeg er 9+6, og sliter veldig med matlysten for tida. Merker at jeg blir kvalm dersom det går for lang tid mellom at jeg spiser, så derfor må jeg jo spise... Men det er vanskelig å komme på mat som glir ned uten for store problemer. Idag hadde vi fiskegrateng, men det var ikke noe særlig. Lukta for mye. Er fryktelig følsom overfor en del lukter.

 

Akkurat nå sliter jeg med ei skive brød med agurk...

 

Et pluss er jo at jeg heller ikke har lyst på godteri ;o) Bortsett fra store mengder kald sjokomelk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he!

Er der jeg også. Er 11+1 og har liten lyst på mat. Blir også litt kvalm om- og har i allefall ikke lyst på mat dersom det går for lang tid mellom måltidene. Bruker støttestrømper på jobb og de var plutselig ikke så strammer mer. Men det retter nok på seg om kort tid. Fosteret tar jo likevel den næringen det trenger. Har hørt at det gjerne blir bedre uti andre trimester. Snart der:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...