mamma->Martine Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 når d kommr slim sies d at det er slimproppen som går helt eller litt etter litt. det er greit..( hvordan kan man vite om det er slimproppen, eller noe anna?? noen har helt blankt andre med blod...??? ) det sies, som jeg har hørt at når slimproppen går, går d dager til ca 1 uke til fødselen starter.(legen min sa også dette) men her inne skriver jo folk motsatt..man kan gå i flere uker for det har dem gort..( er d kanskje ikke slimproppen som går gått på di da? eller hva er riktig..?? håper virkelig noen kan hjelpe å svare..jeg fikk masse tykt slim i forgårs og i går..legen sa at fødselen snart kom i gang. orker bare ikke å bli skuffet...
GRAM Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 vet ikke om min er gått,term neste tirsdag. med nr 1 gikk den 14 dager før og det tror jeg den gjorde med nr 2,men da gikk jeg 10 dager over.tror ikke det har noen praktisk petydning.
mamma->Martine Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2006 i tilegg våknet jeg i natt med stein hard mae(kynner sikkert) men det var vondt! men gikk ver å og var ikke noe mere.. kan d være at noe snart skjer? har termin neste mandag..(6dager)
GRAM Skrevet 18. juli 2006 #4 Skrevet 18. juli 2006 ja kroppen forbereder seg.har hatt det slik i 3 uker... ikke for å ta motet fra deg.skal ha nr 3 og det er en lureunge.helt normalt sier jm..
Mmaja Skrevet 18. juli 2006 #5 Skrevet 18. juli 2006 At slimproppen går er et tegn på at livmormunnen begynner å modnes/åpne seg, men hvis dette skjer tidlig så stopper det gjerne opp, og det dannes en ny slimpropp. Hos deg som er så nærme termin er det bare et godt tegn på at ting modnes der nede. Lykke til.
Gjest Skrevet 18. juli 2006 #6 Skrevet 18. juli 2006 Jeg har to fødsler bak meg og har aldri sett noe til slimproppen. Alle er forskjellige =)
Gjest Frantic Skrevet 18. juli 2006 #7 Skrevet 18. juli 2006 Leste nettopp at slimproppen kan gå inntil 14 dager før fødsel, men tror det kan være noe individuelt siden flere har gått lengre. På meg gikk slimproppen samtidig som riene startet med første, og med andre kom den nesten ikke før jeg hadde full åpning - men da var fødselen lynrask 3,5 timer fra første ri til babyen var født :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå