Gå til innhold

Er så redd for at det verste er i ferd med å skje!


Nummer 2 på vei!

Anbefalte innlegg

Var på vei på ferie i dag da jeg fikk en brun og slimete utflod, og mensmurringer. Jeg ringte legevakta i Trondheim, og de mente jeg burde snu, og komme for undersøkelse og ul. De hadde ikke det mest moderne apparatet sa de, men vet ikke om det er av betydning.

Han sa at det virket på livmormunnen min som jeg var gravid. Men i livmora så han bare plommesekken, og ikke noe foster. Heller ikke noe hjertelyd. Jeg er bare 6+1 i dag, og lurer på om det er et håp allikevel, og at det bare er for tidlig? Noen som vet? Hvordan påvirker en gu en evt graviditet? Tenker på det at han "åpnet" opp og kikket på livmormunnen osv... Er det negativt?

Uff jeg er så utrolig urolig, og skal tilbake først på mandag. Det blir så lenge å vente! Er det flere som har brunlig utflod og i tillegg mensmurringer, men at det allikevel går bra?

 

Blir så takknemlig for svar!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg måtte på Ul 6+2 fordi jeg begynte å blø ( bare litt)

Legen så bare plpmmesekken, men sa det det var vanlig.. sist jeg var gravid så jeg hjerte slo på samme dag... var derfor engstelig...

Måtte på 4 UL på 12 dager fordi HCG steg forsatt..

Men på de fire Ul jeg hadde fikk jeg tre forskjellge svar, en så kun plommesekk, en så en tom fostersekk og en så et foster som var for lite... det gikk galt med meg desverre, men jeg tror du skal gi det noen dager til ja.... på mandag tror jeg du bør se noe mere, og om du ikke blør er det et godt tegn...

 

Lykke til vennen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg; Jeg hadde rosa utflod da jeg var 5+6 og reist til UL på sykehuset da.

Legen som sjekket meg med innvendig UL fant bare en tom fostersekk...

tok blodprøve og den viste normale verdier.

 

Ergo bar det inn til NY UL , den nye legen kjeftet på den første fordi han hadde brukt et gammelt UL-apparat som ikke var godt nok...

Hun tok i bruk et nyere , og vi fikk se både fosteret og et bankende hjerte...

 

Forteller deg dette - så vet du hvertfall betydningen av et godt UL-apparat...

 

Det kan så absolutt hende at alt er bra inni deg!!

 

Det at legen har kikket inni deg kan du også ta helt med ro; dersom det hadde økt risikoen hadde han jo ikke gjort det!

 

Masse lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

 

Det var leit å lese om blødningen din.

På UL kan man se hjerteslagene fra uke 5+2+eller 5+3.

Jeg tror det er veldig vanlig å kunne se noe i uke 6.

Da jeg var på UL i uke 6+6 så jeg en liten spire med dunkende hjerte.

MEN: som du sier så sa legen selv at apparatet dems ikke var av det mest moderne. Dette kan veldig gjerne ha noe å si!!

Det er også veldig mange som har blødninger tidlig i svangerskapet uten at det betyr noe! Du har heller ikke hatt en kraftig blødning.

 

Dersom dette skulle gå galt så er det fordi spiren din ikke er levedyktig. Det er kroppens måte å rydde opp på.

 

Jeg håper alt går fint med deg og håper ikke dagene blir alt for uutholdelige til mandag! Føler med deg!

Ps: GU undersøkelse har ingen negavtiv effekt!!

 

Fortell oss hvordan det går og ikke nøl med å skrive innlegg for å få ut bekymringene dine i mellomtiden!

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen ,tusen takk for svar alle sammen!!!

Dere er bare helt fantastiske som har tatt dere tid til å skrive om deres episoder, og hjelpe meg til å tenke positivt:)

Snufs... ja, dere er bare helt utrolige!

Skal orientere dere så snart jeg vet hva som foregår inni meg.

 

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...