Gå til innhold

Da takker jeg for meg...


♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥

Anbefalte innlegg

Endelig hjemme fra ferie.....Vært i sverige på vestkysten....Hatt det helt topp.......MEN det ble litt dramatisk forrige mandag....Jeg begynt å blø, til den store forskrekkelse........ Vi fikk komme på sykehuset i Uddevalla, og der var de kjempehyggelige...De hadde ikke tid til oss, men ordnet en time til oss på et annet sykehus.....

Vi kjørte dit, og ble tatt godt imot....Svensker er et hyggelig folkeslag!!

Så var det opp i stolen og beina i været......En liten undersøkelse, og så inn med ulapparatet..... Og DER var lillle Lykkeknott på skjermen ja:) I levende live og ganske aktiv:) Livmoren var lukket og det var ikke noe tegn til noe galt....Så det var kun med den ene blødningen, gudskjelov..... MEN det var en utrolig følelse å se liv i magen min:)

Og for sikkerhetskyld, så skal vi på en UL til i morgen...Vi vil være på den sikre siden......

Og nå har det gått 12+2, så da er det på tide å flytte seg over til 2 tri, så ses vi der snart :)

 

stor klem......jente 77....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj jeg blir så engstelig når jeg ser sånne overskrifter, og så fint at alt var bra med Lykkeknotten din. Jeg var selv på ul i dag( kun fordi jeg var nyskjerrig). Skal ha 3 uker ferie nå, så følger jeg etter på 2 tri. Sees der:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...