rødhette* Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 Send en mail til [email protected] som inneholder følgende opplysninger: -msn-adresse -nick på bim (VIKTIG, så vi vet hvem du er!) -gjerne navn (så vi vet hvem av kontaktene du er.. de fleste bruker ikke bim-nicket sitt som navn på msn) -evt. andre opplysninger du vil skal komme på lista Oppdatert liste sendes jevnlig ut til alle som har meldt seg på lista. Hvis du vil ha lista tilsendt til en annen mailadresse en msn-adressen må du skrive det i mailen du sender. Den mailadressen vil da ikke oppgis til de andre på lista. Alle mailer som sendes ut, sendes i blindkopi, slik at dere ikke ser adressene til de andre mottakerne. Dette for å beskytte evt. andre adresser dere oppgir. Det er kun de som melder seg på msn-lista som skal ha tilgang på opplysningene på den. Hvilket betyr at både jeg og dere jeg sender oppdatert liste ut til, må holde disse opplysningene for oss selv. Hvis noen senere ønsker å endre eller tilføye opplysninger på lista, eller slettes fra lista, må dette informeres om på mail. Det kan være jeg ikke ser her på forumet at dere skriver dere har meldt dere på, derfor er det viktig at ALLE opplysninger som skal på lista, inkl. bim-nick, kommer med i mailen. Per øyeblikk er 8 stk på lista, men vi har plass til mange flere. Håper flere melder seg på igjen senere. Hjelp gjerne til med å dytte opp denne tråden innimellom, slik at flere får sett den. Lurer dere ellers på noe ang msn-lista, er det bare å sende en mail ([email protected]) så skal jeg svare så fort jeg får anledning. Så håper jeg dere alle får stiftet nye hyggelige bekjentskaper via denne lista
rødhette* Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #2 Skrevet 18. juli 2006 PS: Lista lages i et word-dokument som jeg legger med mailen jeg sender til dere. Så dere må selv kopiere og legge til på msn de adressene dere ønsker å legge til.
Vimsetrollet Skrevet 18. juli 2006 #6 Skrevet 18. juli 2006 Synes dette var genialt jeg. Må innrømme at jeg i utgangspunktet var litt skeptisk, men tror jeg kommer til å sitte på dataen hele dagen nå, har jo fått så mange å prate med
Mamma28MedSpire Skrevet 18. juli 2006 #11 Skrevet 18. juli 2006 lagt til alle jeg...men er visst ingen B-mennesker som meg der:p kjeder meg assa
swoop77 Skrevet 19. juli 2006 #12 Skrevet 19. juli 2006 da har jeg sendt mail jeg og, vil på lista :-) genial ide`, er det du rødhette som står bak :-)
rødhette* Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #13 Skrevet 19. juli 2006 Ja, jeg stjal idéen fra skravlesiden og Dodge (de har en msn-liste der også, men jeg syns den blir for stor). Føler jeg skriver mest med dere her inne på 2. trim, tenkte det kunne vært koselig med en msn-liste her også. Hvis flere vil bli med på lista, er det bare å sende en mail, så kommer dere på den
amanda,mamma til Imre og Storm Skrevet 19. juli 2006 #14 Skrevet 19. juli 2006 et utrolig dumt spm fra en høyst uvitende sjel :/ Meldte meg på msn lista tidligere idag, og fikk en mail tilbake. Men hvor finner jeg listen?? klem fra ei som er temmelig chattegal
Vimsetrollet Skrevet 19. juli 2006 #15 Skrevet 19. juli 2006 Fikk du ikke vedlegg? Skjekk om det er med et vedlegg, så klikker du på det... Blir sendt som worddukument.
amanda,mamma til Imre og Storm Skrevet 19. juli 2006 #16 Skrevet 19. juli 2006 nei, det var inegn vedlegg :/ :(/
rødhette* Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #17 Skrevet 19. juli 2006 Jeg la med vedlegg i mailen jeg sendte, men jeg kan sende deg en ny mail jeg. Sjekk mailen din om et par minutter du Kommet med et vedlegg, et worddokument. Der ligger alle adressene
rødhette* Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #20 Skrevet 19. juli 2006 Mente jeg la det med, men mulig jeg har glemt det. Har sendt den på nytt til alle sammen nå, og dobbeltsjekka at vedlegget var med. Så nå skal dere forhåpentligvis ha den, alle sammen
Gutt, jente og ? Skrevet 19. juli 2006 #22 Skrevet 19. juli 2006 Jeg har sendt mail, men enda ingen svar..
rødhette* Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #23 Skrevet 19. juli 2006 Du skal ha fått svar nå... Det er bare jeg som sjekker den mailen ([email protected]), så noen ganger kan det ta litt tid. Jeg prøver sjekke jevnlig, men det kan hende dere må vente på svar hvis jeg ikke er på nett Men så fort jeg sjekker mailen og det er nye som har registrert seg, vil jeg oppdatere lista og sende den ut til både nye og de som allerede er på lista.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå