Lillypia Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 Og alt stod bare bra til med den lille, frisk og raskt. Til og begynne med lå h*n helt i ro, men begynte raskt og veie med både armer og ben. Vinket til mamman og pappan sin gjorde h*n også ble helt betatt jeg. Vi ville gjerne vite kjønn, men jm klarte desverre ikke å se det. Ble satt en dag fram, så ny termin er 28.desember:) Gled dere alle som ikke har vært ennå
LisaColli Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 å så flott da:) gleder meg skikkelig til det er min tur!!
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 18. juli 2006 #3 Skrevet 18. juli 2006 Så moro!!!! Vet presis hva du snakker om ja:) Måtte på en litt rask ul forrige mandag, da jeg hadde en blødning.......Men alt var kjempebra, og lille Lykkeknott var veldig vilter:) Ganske spesiell følelse:) Skal på ny UL i morgen.....For vi vil være på den sikre siden....Da skal vi få tatt bildet også Masse lykke til til deg.........
Lima og meg Skrevet 18. juli 2006 #4 Skrevet 18. juli 2006 Hei Kristinepia:) Så fint å høre at det gikk bra! Men hadde vært spennende om dere hadde fått vite kjønnet og da....men, neste gang kanskje=) Vi får snakkes på MSN da, så jeg får vite detaljene, hehe!
3guttsmamma;) Skrevet 18. juli 2006 #5 Skrevet 18. juli 2006 så gøy!! hvor langt er du på vei du no da?? Jeg skal på ul på torsdag denne uken og jeg gleder meg! Håper de klarer å se kjønn... Håper du trives no etter at du flyttet selv om jeg tenker du er her i bergen enda..haha Klem!!
Lillypia Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2006 hehe, trives bra jeg ja:) godt å endelig ha kommet til ro nå, og fått alt i orden:) Hvordan går det med deg da? alt vel? Jeg er 17+1 i dag jeg da. Kommer stadig nærmere deg i termin, kanskje føder vi samme dagen;) hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå