Gå til innhold

November: Aleksandra


3 små gull :)

Anbefalte innlegg

Hei!

Morsomt at vi har termin 7 november :) Jeg er førstegangsfødende så dette er veldig nytt å spennende for meg.

Hvordan går det med deg da?

Jeg har akkuart fått mage og synes det er veldig stas. Bor på tyholt, hva med deg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg er paa flyttefot oppover til trondheim. Reiser opp i morgen, skal titte paa en haug med leiligheter.Bodde tidligere paa ila.

Trives kjempe godt i trondheim.

I mitt første svangerskap hadde jeg ikke mage før i uke 30 cirka.

Men denne gangen kom magen fort.Begynner aa bli lei, hadde bekkenøsning fra uke 17. Unner ingen det.Hvordan har svanegerskapet ditt gaat saa langt?

 

Husker jeg synes det var kjempe spennende med førstemann.

Det er virkelig stort aa faa barn, gled deg!

Jeg glemmer aldri fødtselen,kjempespesielt. Jeg gleder meg alerede...

Har du vaert paa bimtreff? Kunne du tenke deg aa treffes en dag?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld for at jeg er så treg til å svare, men jeg har levert inn pcen min til reperasjon :)

 

Svangerskapet mitt har gått kjempegreit, har ikke hatt noen store plager. Bare småting å klage på...hehe... Jobber i barnehage og har begynt å kjenne det litt i bekkenet jeg også, så håper bare det blir med det lille jeg har. Har ikke lyst til å bli sykmeldt. Må være kjipt å gå å ha så ondt ja.

 

Hvor er du fra da? Jeg er født å oppvokst i trondheim så jeg synes byen er en perle å bo i :) Har dere funnet dere en leilighet?

 

Jeg har aldri vært på bim-treff og vet ikke om jeg noen gang kommer til å dra heller. Har du vært?

 

Vært morsomt å treffes da. Kanskje blir vi ligende samtidig på føden vi da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...