Gå til innhold

Hvor mange sengekanter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å slifte sengekant når man skifter på senga til babyen, eller er det nok å ha en og så vaske og tørke en gang i blant og putte på før neste natt??

Kanskje noen vet hvor man kan få kjøpt slike nøytrale og stødige sengekanter også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 eller 2 burde vel holde det.. Kunne jo vært greit å ha et par forskjellige da, så har man litt å bytte i :))

Selger de ikke sånne på babyshop da?? Mener jeg har sett det der, men skal ikke påstå noe :))

Skrevet

Jeg har to senger.. to kanter.. den ene fikk jeg.. men den er veldig kort.. aner ikke hvor den kom fra.. den andre har jeg kjøpt selv og den går hele veien rundt med olebrum på.. men jeg husker ikke helt hvor den kom fra.. kid kanskje??? eller hansen og dysvik.. det er ikke nødvendig med flere synes jeg.. men man må jo gjøre som man vil.. den ene har jeg vasket og synes ikke den er noe etter det.. ble så slapp.. men den jeg kjøpte selv er jeg fornøyd med... det er greit og passe på at det er skumgummi inni.. så den er stødig...

Skrevet

Jeg har en arvet og en jeg kjøpte på IKEA for et par hundrelapper eller så. Veldig praktisk å ha, blir mye lunere for knøttet. Jeg har skifta når jeg skifter sengetøy for at det skal matche, men ikke vaska det for hver gang bare lufta. Det blir jo ikke skittent akkruat.

Skrevet

Takk for gode råd! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...