minas'81&lillegull;) Skrevet 18. juli 2006 #26 Skrevet 18. juli 2006 Litt usikker på det med soft isen, har hørt at man ikke kan spise det, men finner absolutt ikke noe skriftlig om det. Men kanskje noen andre her vet?
minas'81&lillegull;) Skrevet 18. juli 2006 #27 Skrevet 18. juli 2006 Hvis man leser litt inne på matportalen så står det vel egentlig at man bare skal ta noen forholdsregler på mye av maten, ikke at man ikke kan spise det.. leste litt om det nå. Ingen grunn til å bli hysterisk:) Bare litt forsiktig, sjekke datoer å sånn litt nøye...
ScaryMama Skrevet 18. juli 2006 #28 Skrevet 18. juli 2006 hvorfor kan man ikke spise soft is? og hvorfor er ikke speilegg sunt?
minas'81&lillegull;) Skrevet 18. juli 2006 #29 Skrevet 18. juli 2006 Her er en link om soft is. I seg selv er vel ikke soft isen farlig, men det har lett for å bli bakterier i disse maskinene som lager isen visst nok og derfor anbefales det at man er forsiktig tror jeg. Ihvertfall etter hva jeg har funnet ut. Speil egg er ikke like sunt som kokt egg, mere fett når man steker det(ihvertfall når jeg steker det...) og så er det vel noe med hvor mye man bør spise av egg i løpet av en dag. Jeg spiser ofte litt mange..... Men det er så lettvint, og brødskiva blir ikke så kjedelig da liksom.. Er noe med kolesterolet hvis man spise for mange egg har jeg hørt, uten at jeg vet det er sant.. Egg i seg selv er vel sunt det, men alt med måte. Mente ikke at egg er fyfy, bare for meg som snart spiser ei pakke på en dag innmellom..
minas'81&lillegull;) Skrevet 18. juli 2006 #30 Skrevet 18. juli 2006 Linken ja.... http://matportalen.no/Matportalen/Saker/1118911839.01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå