Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å kjenne bobbler i magen i uke 15?? Eller er det bare at jeg er litt dårlig i magen*lol*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi! Tror noen kan kjenne det ja. Jeg lurte på om jeg kjente noe fra uke 16, er i uke 18 nå, og er fortsatt ikke sikker på om det er spark eller andre bobler jeg kjenner. Hehe Er førstegangs.

Skrevet

Jada det er fullt mulig, jeg kjente f0rst liv i uke 15 :D

Skrevet

hm...si det...skal i allefall være "på vakt"... Blir spennende...

Skrevet

Hi, godt å se at andre lure på d samme som meg. Eg e nå i 19 uke å har fremdeles ikkje kjent noge (tror eg). Prøve å kjenna etter hver kveld, men ingenting...... Ka tid e vanlig å kjenna noge?

Skrevet

de sier jo at i uke 17-18 er vanlig...kanskje seinere når man er første gangs...? men når man aldri har vært gravid før er det jo vanskelig å vite. Det "bobblet" i allefall i magen min tidligere i dag...hva det var er jeg usikker på!:)

Skrevet

uke 20 kjenner de fleste førstegangs livstegn der innefra. Daglige bevegelser merkes litt senere. Førstegangs kan kjenne betydelig tidligere.

Skrevet

Du mener vel at flergangs kan kjenne tidligere?

De som har født før vet gjerne hva de skal kjenne etter...

Jeg er i min 15. uke, og har ikke merket noe enda. Blir nok noen uker til, ja....

Skrevet

Jeg er tredje gangs og kjente liv rundt uke 12-13. Litt lettere når du vet hva du skal kjenne etter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...