Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 Hei Akkurat nå er jeg litt frustrert, igjen.. Har en svigermor som ringer minst en gang om dagen. Hun har ingenting å fortelle og opplever aldri noe selv. Nå er min mann bortreist og da tror hun at jeg bare sitter hjemme og tvinner tommeltotter. Men jeg koser meg, og kan dra på shopping, kafe og besøke de folkene jeg vil. Hun har endel psykiske problemer og tror rett som det er at jeg og min mann har det helt forferdelig sammen. Vi er opptatt av å gjøre felles ting, men også ha våre egne hobbyer og egne venner. Dette er bevisst fra vår side, men min svigermor forstår ikke dette. Hun reiser aldri noe sted uten sin bedre halvdel og han vil jo helst være hjemme... Når hun ikke når meg på hustelefonen etter x antall forsøk på en halvtime, ringer hun mobilen.. Litt plagsomt, da det sjelden er noe viktig hun har på hjertet. Min mann er klar over dette, men det er vanskelig å få gjort noe med det uten at hun tar det ille opp.. En må vokte sine ord der i gården så det ikke blir misforstått. Hun er jo en kjempehyggelig dame egentlig, det er bare at jeg av og til får litt nok.. Ble langt dette---men godt å få det ut...
rødhette* Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 uff, ja det blir slitsomt i lengden da.... du får unngå å svare på mobilen når du ser det er henne og du er opptatt, og slå av lyden på den da.. :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå