Gå til innhold

Er det noen "synske" her som kan hjelpe meg og fortelle om jeg er gravid eller ikke...

Anbefalte innlegg

Gir dere noen fakta...:

Jeg skal kjøpe test på torsdag, får penger da.. Har gått to uker over nå, men det er ikke uvanlig, har ikke regelmessig mens.

Den siste uken når jeg har spist, så får jeg en sånn merkelig smak i munnen, blanding av peppermynte og metallsmak, så maten smaker jo rart uansett hva jeg spiser... Ikke kvalm, ikke veldig ømme bryster, men litt... Tisser ofte om dagen ift hva jeg vanligvis gjør, men det kan også skyldes at jeg har drukket mye pga varmen...

"psykisk" føler jeg meg ikke gravid, men alikevel har jeg for meg at jeg er det... Har drømt tre ganger at jeg er gravid, og kusina mi har drømt en gang at jeg var det...

Dilemmaet i seg selv er vel egentlig det at den eventuelle faren er en gift, veletablert familiefar... Og vi bor begge på samme plass, et lite sted der alle kjenner alle, det er kaos i hodet mitt!

Jeg har fått påvist PCOS, noe jeg trodde man automatisk ble steril av, men så forteller kusina mi meg at hun ble gravid i vinter med samme syndrom, og da fikk jeg litt panikk...

Nå, hva tror dere????

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...