mate Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 Er det noen som har noen bra linker til fødselsvideoer?
Gjest Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 det kan være en idè å høre om jordmoren din har fødselsfilmer til utlån. Det har min jm og jeg har lånt film hos henne. Kjempeintressant!
sunnychild Skrevet 18. juli 2006 #3 Skrevet 18. juli 2006 babytv..helt her opp på siden kan du se forskjellige stillinger- jeg har også sett på Ullevål sine hjemmesider..greit å se ulike stillinger som evt kan være aktuelle..og fint å vite at liggende flat på ryggen med bare sånne skreveplastikk greier til knærene.. er helt uaktuelt på norske sykehus i dag. har diskutert fødsel og stillinger med venner og de har alle ulike erfaringer..Noen er rolig og andre skriker..noen liker å trave rundt andre vil bare være i ro..noen syns at prekestol/gåstol er topp- andre har benyttet vannkar eller zaccosekk.. Jeg lånte filmer på biblootekert og bøker..dety anbefales oxo..
Trollet73 Skrevet 18. juli 2006 #4 Skrevet 18. juli 2006 Denne linken fant jeg her på forumet for et par dager siden. Bra program, og siste del viser fødselen. http://www.pbs.org/wgbh/nova/miracle/program.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå