Gå til innhold

Bare det ene brystet?!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener? Dier bare barnet til ene brystet, og vil ikke ha mer? Altså kun ett? Sånn er helt normalt her i huset i perioder. Kan vare helt til en måned eller noe faktsik. energibehovet til disse små varier etter som om de er inne i en vokseperiode eller ikke.

Tror ikke noe er galt, jeg.

Sånn var det her og...

Har du prøvd å endre ammestilling når du skal gi av den puppen han ikke vil ha?

Jeg prøvde ikke hardt nok,til slutt lagde ikke den andre puppen melk i det hele tatt. Det gikk bare en liten stund å fullamme med en pupp,så måtte vi begynne med mme.. :-/

Annonse

Min lille snuppis har også en favorittpupp, den vil han helst ha hele tiden på dagen...Oftest så hyler han som bare det hvis jeg prøver å legge han til det andre brystet. Jeg har funnet en metode som fungerer bra for oss. Jeg ammer han stort sett på favorittsiden på dagen og på den andre om natta når han er littt døsig og vi ligger i senga og ammer. Det fører til at jeg ofte har litt spreng på ene brystet, men det går helt fint. Jeg har hatt mer enn nok melk til nå og gullet er 12 uker.

et annet forslag er jo å pumpe seg noen ganger på det brystet babyen ikke "liker", melken kan jo enten fryses for evt senere bruk eller gies på flaske. Da slipper du iallefall å miste melka på det ene brystet selv om det kanskje er ekstraarbeid med pumpinga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...