Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg syns egentlig det er litt frekt å drive å sende dette ut til alle og enhver. Dette er en søvnekspert som lever av å selge boken sin, mest via nettet. Skjønner jo at det er fristende for kjøpere å bare legge den ut, men tenk deg om det hadde vært du som hadde copyright på den, og at den var ditt levebrød. Jeg skjønner jo at man må regne med at sånt kan skje når man selger den elektronisk også, men det er jo bare vi som har den som styrer om det skal skje eller ikke.

Vi ble reddet av Sleepsense-metoden, og jeg ville aldri gjort noe for å ødelegge for denne fantastiske dama. Tenk dere litt om, og kost på dere de $47 det koster. Med dollarkursen idag er ikke det mer enn noen halvlitere på byen.

Maraija

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5667130-sleepsense-utsendere-og-mottakere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er sleepsense da?

Er det copyright på produktet så er det vel ulovlig å kopiere det og gi det videre, og det er jo ikke bare sleepsense som blir utnyttet slik...

Laster du ikke ned musikk? Har du aldri brennt en cd?

Nessæ, det er en del av den elektroniske hverdagen dette, men som sagt så er det ulovlig. Den som gjør det får ta ansvar for seg selv mener jeg.

Pirate Bay er jo stengt midlertidig pga rettsak, fordi man mener det er ulovlig at det blir lagt ut filmer etc man kan laste ned gratis...Men det ser ut til at Pirate Bay vinner rettsaken, gitt..(pga at det ikke er de som er ansvarlige for siden som legger ut filmene etc til nedlasting, men privatpersoner)

Er enig i at hver og en får ta ansvaret selv, og jeg skjønner jo at dette er en del av vår elektroniske hverdag, men syns det er feil å sammenligne dette med musikk og film, og lønningene til feks Britney Spears og Julia Roberts.

Det var bare et forsøk på å få folk til å tenke seg litt om før de videresender dette til alle og enhver, og nesten "annonserer" det her.

egentlig har jeg ikke tenkt over dette, og jeg har sendt den til mange. Fikk den selv på mail, og har delt den med MANGE. men om det er ulovlig så bør jeg vel revurdere den hjelpen....

Enig i at dama fortjener sikkert at de som bruker boken hennes betaler for det, men at en skal betale og ikke kunne dele med noen, det blir feil, for man låner jo bøker av hverandre også..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...