Gå til innhold

noen som har erfaring med sterilisering av menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min steriliserte seg i forige uke. Han fekk beskjed om at det kom til å verke en del de første dagene, men det skulle ikke verke i ballene. Nå har den verste smerten gitt seg, men han kan sånn helt plutselig få vanvittig vondt i ballene. Det gir seg etter en liten stund men da er han ganske øm etterpå. Han er redd det ikke er normalt og at det kan være det er noe som trykker på en nerve eller noe. Har prøvd å ringe legen, men der er det nå sommerstengt. Noen som kan svare på om dette er normalt? Han er så redd de har ødelagt noe der nede.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ring på den lokale legevakten, der er det alltid åpent !!!

Skrevet

Noen har mere vondt enn andre, men så har du dem som bare tar et par tabletter, og ferdig med smertene.

mannen min steriliserte seg i gjor sommer, og han hadde lite vondt.

Det er jo ikke rart om det kan være en del ømhet inni der innimellom, så jeg tror ikke de har gjort noe galt med mannen din.

Og det eneste de har ødelagt nedi der er nok bare evnen til å befolke verden ;o)

Er han i tvil , kan han ringe legevakta døgnet rundt, som hun over her foreslår.

PS: Du får fortelle han at etter en fødsel er vi ømme mye lengre!

• 5 år senere...
Skrevet

Hei,

Jeg er journalist og skal skrive en sak i KK om Den store manndomsprøven. Stadig flere menn velger å sterilisere seg og vi ønsker å snakke med deg som har tatt dette valget, gjerne sammen med kone eller kjæreste. Har du lyst til å stille opp i KK? Send meg en mail: [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...