Gå til innhold

10+6 og allerede et foto av den lille:)


Gjest

Anbefalte innlegg

Var på UL i går! Skal si den har vokst siden første UL i uke 5=) Den var en skikkelig villbass, den "vinket" og snudde ryggen til oss hver gang legen skulle prøve å vise oss nesen dens, hehe;) Den slang med hodet, opp og ned, den var virkelig sprek den lille skapningen! Det var gøy å se at det faktisk skjer noe inni der, for jeg kjenner jo ingenting til det selv! Tenker av og til...er det virkelig noe der inne? Men det var det ihvertfall, fikk med meg et tydelig bilde hjem så pappa'n også kunne få se:) Ville bare dele en gøy erfaring med dere=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for at du delte det med oss!! Kriblet i magen når jeg leste det! Gleder meg til å ta ultralyd!

 

Kan jeg spørre hvorfor du har tatt to UL så tidlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, er ikke noe galt:) Var bare at da jeg hadde tatt en hjemmetest, og den viste positivt, gikk jeg til en lege som jobber med kvinnesykdommer og fødselshjelp. Og måten han sjekker om man er gravid på er med utvendig ul som han har på kontoret sitt (noe jeg visste siden jeg hadde tatt test der en gang før). Så da valgte jeg å la han følge meg opp, for det er litt gøy å se det selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...