rødhette* Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 Vi skulle nesten laget en egen msn-liste for oss som hører til i 2. trim Har ikke gidda legge meg til msn-lista Dodge har laga (stor applaus til henne for den jobben!), fordi det er så mange på den, og ikke nødvendigvis de man kunne tenkt seg å utveksla adresse med..
Mortil4-gutter Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 er med på den.....har termin 14 nov.....
rødhette* Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2006 Ok, da har jeg laget en e-postadresse. De som ønsker bli med på en msn-liste, sender msn-adressen sin dit, så får de tilbake en liste over alle andre som er registrert. Når det kommer nye påmeldte, vil jeg sende de ut fortløpende. Si fra hvis dere ønsker msn-adressen til andre tilsendt til en annen e-postadresse enn msn-adressen deres. Listen lager jeg i et word-dokument, der jeg skriver msn-adressen og kallenavnet deres + evt annen informasjon dere ønsker. Kanskje greit å skrive ordentlige navnet også, slik at man vet hvem som er hvem på msn.. Jeg har iallfall mitt ordentlige navn på msn, og ikke nicket herfra... Så velger dere selv hvem dere vil legge til på msn. Høres dette greit ut? Adressen dere sender til, er [email protected]
rødhette* Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2006 og selvfølgelig, vil dere ha tilsendt listen til en annen e-postadresse enn msn-adressen deres, vil jeg sende det som skjult kopi. Jeg vil ikke gå ut med opplysningene til andre. Og det vil være en selvfølge at alle som sender inn adressen sin til [email protected], ikke går ut med adressene/opplysningene de får til andre. Det er kun de som står på lista, som vil få tilsendt opplysningene.
rødhette* Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2006 Da har første e-post kommet, så vi er to stk på lista foreløpig, inkl. meg Jeg sender oppdatert liste ut etterhvert som det kommer nye på lista!
rødhette* Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 18. juli 2006 Lista er sendt ut til de som har sendt e-post... Håper flere melder seg på etterhvert
LisaColli Skrevet 18. juli 2006 #9 Skrevet 18. juli 2006 jeg har sendt en mail nå, vet ikke om den var slik du mente men
rødhette* Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #11 Skrevet 18. juli 2006 Du er lagt til på lista, og har sendt lista til deg samt en oppdatert kopi til de andre som har meldt seg på til nå
rødhette* Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #12 Skrevet 18. juli 2006 sjekk e-posten din, laine... har sendt deg en mail med et spm...
rødhette* Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #13 Skrevet 18. juli 2006 Da er vi per øyeblikk 7 stk på lista
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå