Gå til innhold

September: Kjøpt baby klær i dag.....


Bensti

Anbefalte innlegg

Jeg som hater å shoppe!! Men handlet som bare det i dag til min lille prinsesse i magen. Små søte klær. Bodyer og sparkebukser, lue, pysjamas og sokker. Trenger sikkert sånn a la kjeledress og, men det får jeg ta senere. Shoppet også mye kjøkken drit.... Var 70% avslag på dill dall på Tilbords.. hehehe Helt utrolig!

Jaja, ville bare si at jeg var shoppet litt.. Har dere? Hva har dere shoppet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte lekkert lammeskinn - ekstra mykt, fra New Zeeland... Tenker også på å kjøpe mykbag, til SpiritS4, i ettermiddag. Nedsatt til 650,- på Barneverden. Er litt usikker på om vi egentlig trenger den da, siden vi også har dypvogn i tillegg. Men jeg vil ha muligheten til å bytte på vognene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss hater du virkelig å shoppe? Jeg elsker og shoppe trodde nesten ikke det fantes noen som hatet det. Tja ja hi hi

Jeg har shoppa en del klær til min lille prinsesse, men det blir nok mer shopping tar jeg ikke feil. Jeg skal bare se hva jeg har av baby tøy fra den første som er brukbart.

Deilig å shoppe på salg da, jeg handlet endel babytøy på lindeks der var det masse salg . Fikk en sparkebukse til 34,- body til 24,- og masse mer. Da går det jo an å handle.

Håper du får brukt for alt kjøkken drit.... som du kjøpte da. hi h hi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har allerede skaffet alt den lille babyen trenger....nå mangler jeg bare noen småting...Litt klær og sånnt...

Men jeg har jo fortsatt god tid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...