Hanne og jentungen Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 Hun var skikkelig rolig og veiva litt med armene på UL, men nå gjør hun triks inni der tror jeg. Det er nesten som å ha en middels stor makrell svømmende inni magen, hehe:)
Hanne og jentungen Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2006 Du får nok det skal du se:) Hvor langt er du? Jeg er 19+4 (eller 5) og har kun kjent det daglig i en liten uke.
rødhette* Skrevet 18. juli 2006 #4 Skrevet 18. juli 2006 Jeg er bare 14+5, så kan jo ta sin tid før jeg kjenner noe hehe... Gleder meg til å dra til jordmor på fredag, og forhåpentligvis få høre hjertelyden.. Blir godt med bekreftelse på at det fortsatt er liv inni der
Hanne og jentungen Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2006 Det er kjempegodt å få bekrefta liv:) når jeg var i min 15. uke som deg kjente jeg null liv, så det er helt normalt:)
rødhette* Skrevet 18. juli 2006 #7 Skrevet 18. juli 2006 ja, jeg har fått høre det. Så går ikke rundt og bekymrer meg. Blir likevel godt å få bekrefta det er noe der Så skal jeg på ul 16. august, noe vi gleder oss enda mer til
Hanne og jentungen Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 18. juli 2006 Jeg føler meg som en makrellbeholder. Den der kjente 'fiskehalen' har jeg ikke kjent mye til, men det er som om livmoren min er et akvarium med en aktiv liten makrell inni. Hehehehehe:)
Hanne og jentungen Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #10 Skrevet 18. juli 2006 Det er skikkelig stas, men nesten på kanten til irriterende når jeg egentlig bør konsentrere meg om andre ting. Hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå