Gå til innhold

Et godt tegn?


Lindamamma

Anbefalte innlegg

Det går alltid 12 dager fra EL til mens hos meg! Har ikm i morgen!

Kjente på livmortappen og den var lukket/plugget!

Står inne på Pernille.info at tappen skal være åpen like før/under mensen!

Tok en Quick response test men den var negativ! Noen med erfaring med den testen? Er Clearblue mer pålitelig?

Føler meg liksom gravid!

Er veldig trøtt og utafor!

Løs i magen!

Fryser lett!

Øm i lysken, stikker når jeg er ute å går!

 

Noen med erfaring og viten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg brukte Quick Response og den viste lite eller ingenting dagen før ikm. Men på selve ikm dagen , viste den en særdeles svak strek. Dagen etter ikm, viste den en sterk nok strek til at jeg ble overbevisst. Alle tester skal være like sikkre, altså 99% sikre. Lykke til med videre testing! Håper på to streker for deg!! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!

Det ga meg et lite håp om å være gravid!

Skal teste på nytt i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lindamamma

 

For å kjenne på tappen skal du visst ha endel erfaring leste jeg på pernille. Jeg var helt grønn på tappetafsing og uten erfaring sjekket jeg tappen en uke før ikm og den føltes da bløt og hard, og lukket. Tre dager etter slo cb dgital ut gravid!!

 

Test igjen i morgen, selv sverget jeg til CB, men så var det jo den jeg fikk postivit svar. Lykke til i morgen og skriv så snart du vet noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg tok to slike tester før jeg egentlig skulle ha mensen, den ene var negativ og den andre var positiv med en veldig svak strek. Tok en ny samme dag jeg venta mensen og den var positiv. Hadde veldig like symptomer som deg. De sier jo en skal ta en ny test etter 48 timer hvis en er usikker, så prøv det, lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...