Gå til innhold

Sommergjengen her på bim.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Puster litt liv i tråden, og benytter anledningen til å si at nå går jeg ut i lunsjen min og kjøper deilige nyplukka trønderjordbær som jeg skal fråtse i resten av arbeidsdagen :)

Livet er da herlig, selv om en er stuck på jobb uten ferie :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååå jordbær... Det har jeg også lyst på, drit å sitte her uten bil altså ! Sjokolade og jordbær.. nam :)

Skrevet

Jeg har igjen jordbær fra i går... nam nam :)

Du får busse eller gå til butikken ;)

Skrevet

Ja det skulle jeg gjerne gjort, men pengene forsvant sammen med sambo i mårrest :) Hihi.. er sånn at den som tar bilen tar kortet med penger på.. Så nå har jeg 20 kroner + noen 50øringer.. hihi.. Får nok vente til han kommer hjem ja !

Skrevet

Ring og be han kjøpe med på vei hjem :D

Skrevet

JA Det skal jeg gjøre :) !!

Skrevet

skal være litt hos mamma'n min i sverige, og en tur på hytta til svigers. Men mer ferie skal jeg ikke ha. samboeren har ikke tjent opp feriepenger, så det blir dårlig på oss i år.

Skrevet

Sommergjengen er vel ute og koser seg regner jeg med siden tråden hadde havnet langt ned på side 5 : ) Nå er det levelig ute (hjemme vel og merke=) og det er superduper deilig..

Vi griller nesten hver dag, kjempekos : )

Skrevet

Fint at du hentet den opp igjen. Skal ut på fisketur nåsammenmed gutta. tilbake her på bim en tur i kveld. Hva har dere gjort i dag medlemmer?

• 3 uker senere...
Skrevet

Hmmm... Hva skjedde med denn tråden tro???

Skrevet

Hvem vet. Jeg tror den døde...

Skrevet

Forsvant ut i det store intet, muligens

Skrevet

hi hi dere vekket den til liv igjen. Hva gjør dere og hvordan er formen??

Skrevet

jeg ser med gru fram til at ferien snart er slutt, og har gått gjennom esker med gamle ting :)

Formen er veldig bra?

du/dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...