Gå til innhold

Sommergjengen her på bim.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg vil også på harrytur :) Skulle arrangert busstur til svinesund for bimjentene.. Fra tønsberg og hele veien frem kunne vi plukket opp jenter :)

Men vi må vente til vi har kjøpt oss fryser, vi røyker jo ikke lenger så da må vi jo nesten kjøpe kjøtt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*ler høyt*. På terminlista så det ut som om jeg er 17 år, hehe. Hadde det bare vært så vel.

Skrevet

Jeg trodde du var 15 jeg :)

Skrevet

Få deg en fryser så skal jeg kjøre til sverige jeg.Tar med oss de som vil...

Skrevet

Det står 17 år.... så det ser vitterlig sånn ut, ja...

Hvorfor nicket Hanne15?

Og hvor gml er du hvis du ikke er 17 da?

*nysgjerrig*

Skrevet

Hehehe:) Jeg er 27, men har bursdag 15. april, derav Hanne15. Har alltid hatt det som nick, men det er først her inne folk tror jeg er 15 år. Jeg kunne jo alltids endret det, men syns det er litt festlig at folk tror jeg er en 15 år gammel masterstudent = geni:)

Skrevet

ah, så 17 er en skrivefeil da? hihi

Like gml som meg da, årgang 79:)

Skrevet

Jepp. 79-modell:) Jeg ler litt enda jeg. Jeg har jo forstått at tall etter nick, i allefall her inne, kobles rett til alder eller fødselsår, men hos meg er det altså bursdagen min:)

Skrevet

hehe, er vel ganske vanlig å koble tall til alder eller fødselsår ja ;)

Skrevet

Tenker også på det tallet 15 som alder. Men det hørtes straffbart ut for din kjære..... hi hi lett å tolke feil. Hi hi

Skrevet

Nå skal vi på stranda.. Hører dere noe på nyhetene om en stranda hval i svelvik, så er det bare meg :)

Skrevet

Hi hi det bli nok mer ståhei når de hører om moren til den stranda hvalen i svelvik som er funnet lengre inn i Sandebukta.

Skrevet

Hehe, kos deg:)

*misunnelig*

Skrevet

Hørte om en stranda hval i australia da :P

Kos deg på stranda!!!

Skrevet

Blir en liten tur ut med en liten båt. Håper den tåler meg da.

Skrevet

det må den da...

Bør vel holde et par måneder til :P

Skrevet

Flere som blir med på denne sommerklubben. Og hvordan er kvelden for dere andre medlemmer?

Skrevet

har vært dårlig med rekruttering her, gitt...

Har blitt med flere på msn-lista..

Men mangler et par av dere fra sommerklubben der...

Skrevet

Trenger litt hjelp av min mann til å opprette en slik msn. kommer så fort det er i orden. Vært å fisket , men mannen min var den eneste som fikk fisk,- makrell. Jeg og ungene satt for det meste å spiste smågodt:)

Skrevet

makrell er godt.

men smågodt.. nammmmmmmmmmmmmmmm

hehe

Du går bare inn på www.hotmail.com og følger instruksene derifra. Veldig enkelt å ordne seg:)

Skrevet

Nå er jeg tilbake.. Har vært en tur i sande nå Thea :) Var å handla på prix og tissa på Hydro texaco :) Prøvde å få tak i jordbær, men det var ikke mulig !!

Skrevet

Får prøve meg.

Skrevet

jordbær... jeg vil ha jordbær!!!!!!

Spiser piano rislunsj med jordbær, men det er ikke det samme

Jordbær med melk og sukker.... nam... vil ha!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hvordan går det med medlemmene av sommerklubben da?

Jeg skal på Lars Lillo Stenberg konsert på gamle ormelet på Tjøme i kveld. Det bli kos det. Dere da?

Skrevet

Får jeg være med i klubben selv om jeg ikke har ferie?

Jeg jobber i hele sommer, skal først ha fri i november tror jeg..... ikke er det penger til ferie heller, vi pusser opp nyhuset vi flytter til... så jeg sitter inne på jobb og spiser jordbær og later som om det er sommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...