Gå til innhold

ER DU HER I DAG DA,NORETTA??

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøver igjen =0)

hvordan går det,er du bedre i rygg og bekken?

eller er du like plaget?

har tenkt på deg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har ikke vært på nettet før nå!;)

Det i venstre siden har gitt seg, deilig! Men ryggen min tar livet av meg...!!

Neida, ikke så ille men kan ikke sitte lenge om gangen... Hormonene spilte meg et lite puss her om dagen tror jeg...;) Har det mye bedre nå og fikk snakket ordentlig med mannen:)

Og du da????

Skrevet

hoppsann.

så godt at det er bedre da =0)

ryggen er noe svineri å være plaget med ja.offamei...

hormonene er virkelig fremme her også til tider...er som om det plutselig sier pang enkelte ganger,hehe

joda,jeg er i kjempeform i dag jeg..arbeidslyst til tusen,og har nå nesten vaska hele huset!!!!

skjønner ikke hva det er jeg,hehe..om det er et godt eller dårlig tegn å plutselig få slik iver over seg.har ikke skjedd før i dette svangerskapet nei,hihiii.

jeg tar det som forbigående virus,hahaha.

var oppe til 5 i natt med vonde kynnere,og en baby som herja vilt i flere timer.roa seg heldigvis,så jeg fikk sove noen timer.men i dag er jeg altså i goform.nyter det så lenge det varer...(eller til bekkenet sier stopp.)

Skrevet

Så godt å høre at du er i bra form!!:)

Er jo deilig å ha sånne dager innimellom! Lille gutten i magen har nå vært aktiv i nesten to timer i strek!!! Er det normalt??? Jeg leste noen innlegg her hvor det sto at det ikke er bra heller... Vet du noe om dette???

Skrevet

La inn et innlegg for å høre med andre...

Skrevet

var det som skjedde med meg i natt.helt hyper i flere timer.roa seg til slutt da,gusjelåv.var slitsomt ja.aner ikke om det har noe å si...aldri temkt på det jeg...kun når det var andre veien,at han var helt stille...

Skrevet

legg det ut på skravlesiden også.der er det mange som vet mye om alt.

Skrevet

egentlig ikke jeg heller... Begynte først å tenke på det når jeg leste noe om det her om dagen... Venter og ser.. Kanskje noen som svarer på innlegget... Har i hvertfall ikke gitt seg enda... Mmmhh... Skal prøve å gå en liten tur nå. Kanskje han sovner da:) Straks tilbake...;)

Skrevet

La det også ut på skravlesiden... Får bare vente å se... Går meg en liten tur nå så er jeg straks tilbake...

Skrevet

ja,jeg blir her jeg....skal slite meg i gulvvasken...nå er viruset virkelig forsvunnet,og piffen er borte...men vaske ferdig,ja det skal jeg før jeg ramler ihop...hehe

å di sabla kynnerne,DI ER VIRKELIG HER NÅ..AAARRRRRGGGGHHH....!

Skrevet

Da er jeg tilbake:) ble bare en bitte liten tur, hehe...;) Det har roet seg litt men han er fortsatt våken... Og ingen som har svart har inne...:(

Ta det litt med ro du før du knekker helt sammen da!;) Ellers så kommer du til å angre i natt hvis du ligger der med vonde kynnere!;)

Skrevet

du har svar på skravlesiden..

godt han roer seg litt.kanskje en smule hyper i dag?hehe

ER knekt jeg,hehe,men skal bli ferdig med vasken...skulle gjort det lenge,men ......angrer allerede skal jeg si deg,hihi...

skal ringe å få time til jm i morgen,så hvis dette skulle gjøre vondt værre,så har jeg henne i bakhånd..alltid berett...hohohoooo

tenker det blir en smule anger i natt ja...

Skrevet

Får du fort time hos henne? Tror han har sovnet nå... I morra er jeg sikkert bekymret fordi han sparker for lite, hehe... Er jo alltid noe som ikke er "normalt";)

Bare slapp av resten av kvelden da når du er ferdig så skal nok det gå bra;)

Skrevet

skal ringe i morgen å få time torsdag.hvis ikke tar jeg legetime her i komunen...tror jeg...

kapitulerte jeg...makta ikke en cm til.pjuh,tar på å vaske med mage,uten kondis med mer =0)rekner med at han tok en trimtur der inne ja.hihi..noe er det vi lurer på hele tiden.normalt det...

skal kaste meg i sofaen,og nekte å rikke meg mer i dag.kjennes ut som noe stort ligger i bekkenet.håper det tyder på at han har snudd seg rett vei igjen.går vel bra dette.men angrer allerede..kynnerne var så "snille" i dag,helt til nå..kan takke meg selv for det ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...