Gå til innhold

sengehimmel ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei... lurer på om det er noen som vet hvor man kan kjøpe fine senge himler til barnesenger? Har sett noen, men ikke funnet en jeg virkelig har falt for... syns mange er så dyre oxo!!

Kanskje akkurat du som leser dette vet om en fin nett butikk eller vet om en butikk hvor dem har søte sengehimler;) Takk for alle svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du

Jeg har kjøpt en kjempe fin himmel på Barnas Beste i Trondheim. NorDan som produsent. Den er hvit sateng med noen litt "hvitere" striper i, også en liten sånn pyntekant rundt kanten, sånn rynkete greie.

Vet ikke om det er din stil, men jeg synes den er enkel og fin. Også passer det til gutter og synes jeg. Har kjøpt sånn til vugga vår jeg da, også likedan dynetrekk og kant til å ha inni. Tror de har sånne også til sprinkelsenger.

Jeg har nemlig ikke sansen for alle disse med Ole Brum og det der, men nå vet jeg jo ikke hva du synes da ;)

Lykke til

Skrevet

på barneverdenen har de masse fine.... der kjøpte vi vår.... lykke til

Skrevet

Jeg har kjøpt en lik en som deg....å så har jeg vert på KID å kjøpt sommerfugler som jeg har festet på....ble kjempefint.

Skrevet

Brummeline

Det hørtes jo ut som en kjempe fin ide. Kanskje jeg skal hive meg på den jeg og? Må bare passe på at det ikke blir for søtt..... For da får sambo helt noia, det er jo en guttunge som kommer......... hehe

Skrevet

et tips er å kjøpe ferdige gardiner i str 160 cm og tre de på den stangen du har festet til sengen. Det er greit at du fester sengehimmelen/ gardineene slik at trekk fra vindu/ eller dør/ eller vifte eller lufte kanal.. ikke kommer opp i sengen. jeg så i alle fall at det var funksjonen for sengehimmelen når vi festete den for vår lille nr 1.. nå venter vi bare på nr 2..

Skrevet

På www.babydreams.no har de pakker med sengehimmel, sengekant, sengetøy og himmelstang...

Ta en titt der du :o)

Skrevet

Bra tips sunnychild. Har brukt lyse lette gardiner selv, og det var passe å sy de opp til 160cm. Slik kan man matche gardiner i rommet om man ønsker:). Er av typen som haaaaater bamsegardiner/tøffetoggardiner etc, hehe..

Ellers har de masse fint på barneverden ja, kjøpte sengekant der.

Skrevet

Jeg venter også gutt.....kjøpte bare 6 sånne blå sommerfugler med glitter på...det ble søtt på en diskre måte :-)

Skrevet

sengehimmel ja... har funnet en nydelig på oolsen som jeg vil ha MEN den koster 700 kr...... jaik!!!!! de vet hva de skal ha for varen ja..... og de vet vi betaler samme hva det koster (nesten).......

har ikke funnet noen andre plasser..

lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...