♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 Altså ærlig talt... du får jente. Fordi jeg og sambo kjøpte litt jenteklær og litt gutteklær her om dagen, og jeg sa til han at blir det jente får Hebbie gutteklærne, blir det gutt får Thea jenteklærne. Så du skjønner, noen må jo få jente og det er deg det
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #2 Skrevet 18. juli 2006 Du er vel på stranda nå du.. Sambo ringte meg og spurte om vi kunne dra å bade når de kom hjem.. Jeg er ikke noe til badenymf jeg da.. Kan sole meg hjemme jeg Hehe.. Han lovde meg at vi skulle kjøpe noe god mat å ta med, så da må jeg vel bare... Blir vel ikke middag på meg ellers
Thea og Erle Skrevet 18. juli 2006 #3 Skrevet 18. juli 2006 Hi hi jordmor var så sikker ut fra hjertefrekvens og følelsen hun satt med. på at det var gutt. Hun har jo ikke sett ultralyd da. Og hun skjønte ikke stort av bildene heller. Er du spent for i morgen eller? F f.. kor du er heldig. Synes at en dag og vente ekstra er som et helt år. Tålmodig jeg? Not. Det skal bli gøy å høre i morgen. Var det kl 11?
rødhette* Skrevet 18. juli 2006 #4 Skrevet 18. juli 2006 Neeeeei bli her og holde meg med selskap heller
Thea og Erle Skrevet 18. juli 2006 #5 Skrevet 18. juli 2006 Var der en liten tur sammen med mann og barn. Han skal på nattevakt i dag og hadde derfor fri på dagen . Deilig med litt avlastning. Tok ikke av meg klærne. Bikinitoppen ser bare ut til å dekke brystvorten. Ellers er det store meloner stappetfull med synlige blodårer på vinterblek hud. Nei her var det best å beholde noen klær på. Skulle vært en strand kun for sånne som meg- stoooooooooooore gravide med utålmodige barn. Også skulle det vært en kiosk der som solgte is som bare var så store at jeg ble mett. Da må de være store da.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2006 Jepp 11. Vi var på UL i mai sist og da var jeg kun 16 uker.. så da var det vanskelig å se ! Men nå gleder jeg meg noe så sinnsykt altså... Tiden fra forrige mandag og til nå har gått med sneglefart !!!!!!! En dag som et år ja, vet akkurat hva du mener : ) Og du har allerede hatt 3 UL.. Heldiggris Sambo gleder seg like mye som meg jo.. er jo hans første
Thea og Erle Skrevet 18. juli 2006 #7 Skrevet 18. juli 2006 Ja at han gleder seg er jo klart. Min mann er desverre ikke så engasjert etter tredje svangerskap med hormonell berte. Men han er tolmodig og snill da. På den stranden skulle jeg foresten hatt en pc så jeg også kunne holdt rødehette med selskap. Må vel innrømme at om det ikke hadde vært for at barna hadde ferie så hadde jeg vel sittet mest mulig i kjellern og bimmet mens jeg ruget litt på det jeg snart skal få bekreftelse på hva er.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 18. juli 2006 Samme problemet, har ikke bikini, kjøper meg ny bh en gang i uka for tiden... Har konstant kun 1 som passer, for når en er vaska og jeg skal ta den på passer den ikke lenger.. !! Er oppe i 85E så langt !!!!!!! Hvor skal det ende ?? Og nå har jeg begynt å lekke også... Uff.. må vel kjøpe ammeinnlegg allerede nå jeg da. Sambo spør hvorfor jeg ikke bader.. Ehh.. har ingenting å bade i vel ! Men hunden, snuppa og sambo elsker å bade så må tvinge meg med av og til
rødhette* Skrevet 18. juli 2006 #9 Skrevet 18. juli 2006 ja, jeg bør holdes med selskap! Jeg blir bare rød og klam i sola, og er ingen badenymfe... så sitter inne i stua og bimmer og hører på radio og kjeder meg... Sambo er på jobb til kl 21, snufs. Kjenner omtrent ingen i området. Tenkte ta en tur til naboen som trodde hun kom til å gå på overtid, men så fikk hun baby i går gitt Så her sitter jeg ensom og alene uten noe å gjøre (nei takk til å vaske huset.. må gjøre det til pappa kommer mandag, så det er nyvaska da. Så venter like godt til helga hihi) Og badetøy er noe dritt, ja! Jeg har selv D/DD (varierer fra merke), og det er før melkeproduksjonen har begynt...
Thea og Erle Skrevet 18. juli 2006 #10 Skrevet 18. juli 2006 Har dobel d jeg også. Orker ikke å tenke på str i okt. Kan brukes om slagvåpen her. Du får ta deg en tur over på andre siden av fjorden og holde piadi og meg med selskap.
rødhette* Skrevet 18. juli 2006 #11 Skrevet 18. juli 2006 Str er noe man helst unngår å tenke på, gitt...
Thea og Erle Skrevet 18. juli 2006 #12 Skrevet 18. juli 2006 Ja det var det da. tenkte ikke så mye på det da jeg ventet guttene mine men merker at jeg blir så tung å sliten av de ekstra kiloene.
rødhette* Skrevet 18. juli 2006 #13 Skrevet 18. juli 2006 Vel, jeg har i noen år drømt meg tilbake til B-cup... Men ellers har ikke størrelse plaget meg så veldig enda... Jeg kommer meg ikke inn i dongeribuksene mine nå, men ellers har jeg bare fått bittelitt mage til nå. er sånn at det kan vel egentlig bare se ut som jeg er litt rundt... Så per øyeblikk gleder jeg meg egentlig til å bli større, og se GRAVID og ikke rund ut Sånn at det er tydelig for alle at jeg skal ha baby. Håper særlig magen er tydelig når jeg skal tilbake på jobb i midten av august, sånn at hemmeligheten blir avslørt av seg selv for kollegaer da:) Hadde ikke sagt noe før ferien, fordi vi ville vente til 12. uke hadde passert. Og den har jo passert nå etter jeg tok ferie..
Thea og Erle Skrevet 18. juli 2006 #14 Skrevet 18. juli 2006 Så tolmodig du er da. Jeg gikk i medisinskapet på jobben jeg og tok en gravidtest. + viste seg på toalettet med det samme. Satte meg så på vaktrommet da en av gutta på jobben sa at jeg hadde fått så mye større pupper og de var jo ikke små i utgangsounktet heller. Ja sa jeg bare. Er du gravid var det neste spm som kom to min senere. Ja svarte jeg, men det var da rart at dere skulle få vite det før min kjære. Ringte da hjem å fortalte det.
rødhette* Skrevet 18. juli 2006 #15 Skrevet 18. juli 2006 Hehe Vi tok test da mensen var litt over 1uke for sen. Det var søndagen før 17. mai. Så fortalte vi det til foreldrene våre og søskene våre + bestevenninna mi i begynnelsen av juni. Så fortalte vi det til vennene våre og offentliggjorde det når 12 uker hadde gått...
rødhette* Skrevet 18. juli 2006 #16 Skrevet 18. juli 2006 Var iallfall i første halvdel av juni de fikk vite det... Så skjønte naboen vår det i midten av juli, rundt den 20. Hun møtte meg i døra på et kjøpesenter, så ingen av oss aner hvorfor hun skjønte det da. Men hun bare skjønte det. Så de visste det før vi offentliggjorde det, for de spurte oss rett ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå